{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Måske færdig som ridehest {{forumTopicSubject}}

Øv øv smiley Nu står jeg med en halt hest igen :S smiley Hun var halt i Novembermåned da vi havde kiropraktor, hun sagde fri en uge også i gang med at skridte lige så stille.. Hvis hun stadig var halt derefter rådede hun til et røngten billede af forbenet den var gal med.
Om der har været bedring er vi i dag faktisk i tvivl om for nåede aldrig at ride ordentlig pga. vejret, frem til januar hvor jeg tog på skole..
Men nu står hun halt igen :s Samme forben, nemlig det højre.. Men ingen hævelser, ingen varme områder, ingen sår der er bare ingen ting.
Havde fat i min dyrlæge her til morgen, og snakkede med hende, mistanken ligger på at hun har lavet en kronisk skade på hovbenet i højre forben. Hun var i 2008 alvorligt forfangen, med en drejning på 12 grader på venstre og 14 på højre.

Nu går jeg så og tænker over hvordan og hvorledes, hun ryger self. i røngten.. Men frygter det værste. Min drøm har i mange år været at få et føl efter hende, så hvis der er en kronisk skade skal røngten billedet afklare om hun kan holde til at bære et føl, eller om det er så slemt at hun skal aflives.. smiley

Måtte bare lige ud med det.. Det er så frustrende ikke at vide hvordan og hvorledes :S smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske færdig som ridehest
  • #1   25. mar 2011 havde det præcis på samme måde da frej blev syg smiley
    P.s han er rask igen..

• #2   25. mar 2011 Argh hvor synd for dig;-(
    Lyder rigtig træls:'(

• #3   25. mar 2011 Årh hvor er det træls!
    Har selv stået i samme situation, heldigvis blev min til ridehest igen...
    Krydser fingre og håber på det bedste for jer!

• #4   25. mar 2011 Krydser fingre for jer.. smiley

• #5   26. mar 2011 Hvor er det dog ærgerligt!:( Håber sgu det bedste for dig! Vores venner havde en hoppe der var meget halt nogle dage og andre dage ikke. Og de har lavet føl på den. Men håber virkelig ikke det er så slemt så hun skal aflives.

• #7   27. mar 2011 Tusind tak alle sammen..
    Håber heller ikke det er så slemt som jeg frygter, men hellere forberede mig på det værste, når hun har den historie med forfangenheden bag sig smiley

Salg vil aldrig komme på tale, da hun er ekstremt speciel, og jeg vil ikke byde andre end mig det sind.. smiley

• #8   27. mar 2011 Det er godt at tænke på det værste for så kan man kun blive positivt overrasket.. :o)
    Min har stået siden starten af september og ved stadig ikke om hun bliver ride hest igen.. Først var det en seneskade, det udviklede sig så til en seneskedehindebetændelse og nu har hun fået konstateret forandringer på hovsenebenet og foran på hoven.. Jeg havde håb nogle af gangene især når genoptræningen gik godt, men alt håbet blev ødelagt.. Så forvent altid det værste..
    Det skulle jeg ha gjort så var jeg ikk blevet skuffet så mange gange..

Jeg krydser fingrer for jer og at du hurtigt får en afklaring og ikke skal vente i evigheder..

Held og lykke.. :o)

• #9   28. mar 2011 Jeg frygter det værste og håber jeg bliver positivt overrasket. Hun skal have taget røntgenbilleder i morgen af hovbenet. Også må vi se hvor det bærer hen..

• #10   29. mar 2011 Så blev der taget røntgen. Resultatet er Kronisk forfangen og forbenede dragtbruske. smiley Hun er færdig som ridehest smiley :( Men hun kan bære et føl, så inden længe bliver hun ifolet og forhåbentlig får jeg et dejligt føl efter hende smiley smiley

Men for pokker hvor er det hårdt at vi aldrig kommer til at ride rigtigt igen smiley

• #12   29. mar 2011 Ej hvor er det ærgerligt;/ men det er jo super godt du kan få et dejligt føl på hende,
    mine føldrømme blev jo desværre ødelagt da min hest brækkede benet:(

• #13   5. apr 2011 Søehestene.. Ja det var godt nok også tragisk med din dejlige hoppe smiley smiley det gjorde mig så ondt

Har desværre her i weekenden taget den tunge og svære beslutning om at lade min dejlige hoppe få fred så snart det går igennem med forsikringen.. smiley Risikoen for at hun pludselig for flere smerter er der, og risikoen for at hun ikke kan komme i fol er der ligeledes smiley Og vil have at hun skal slutte sit liv med værdighed og ikke bare i et smertehelved hvor hun ikke kan gå eller noget smiley

Kommentér på:
Måske færdig som ridehest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce