{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

hjælp: medlemskab ics-nl og kåring {{forumTopicSubject}}

hej. Er der nogle som kan fortælle mig hvordan jeg bliver medlem hos ics-nl? Jeg ha kigget deres hjemmeside men skal man bare sætte pengene ind på deres konto og så går det automatisk eller hvad?
Jeg har også læst og deres kåring. Bliver hopperne også fremvist løst eller skal de kun mønstres? Er der noget specielt de skal trænes i? Måske er der nogen som har lidt foto eller video fra en kåring?
Stiller min hoppe til kåring d. 8 maj, men har aldrig prøvet det før, så vil gerne have lidt gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp: medlemskab ics-nl og kåring
  • #1   27. mar 2011 Hej Bonni.

Har været med til et par kåringer, men det er et par år siden, så der kan jo være sket ændringer, så følger lige med.
    Skal selv have oprettet medlemskab og skrev til Kit med alle mine spørgsmål. Det hele sker på dagen og man kan altså også indbetale beløbet til medlemsskabet, når man alligevel skal betale kåringsgebyret her senest den 15. april.

Du skal "blot" mønstre din hest, den skal ikke vises frit. Så den absolut vigtigste træning er alm mønstringstræning. Mener der ligger en rigtig god vejl på store hestedags hjemmeside. Ellers spørger du bare.
    En velopdragen hest som er nem at mønstre viser sig jo altid bedre end en som ikke er vant til at blive arbejdet med fra jorden. Så brug endelig noget tid på det.

Hvis jeg sku' ha' misforstået noget, så ret mig endelig. Der er jo mange af jer i dette forum som har stor erfaring :o)

Glæder mig til at høre gode råd.

Karina

• #2   27. mar 2011 Tjek mønstringsregler her: (link fjernet)

Her er det reglerne specifikt til store hestedag, men princippet kan sagtens bruges.
    Mener dog ikke at det er et krav at hesten bærer trense - igen ret mig hvis jeg tager fejl.

• #3   27. mar 2011 tusind tak.
    Min hoppe er generelt meget velopdragen, dog har hun store problemer med at være alene, men vi træner det meget. Glæder mig meget og håber at jeg ikke bliver en af de første heste, så kan jeg jo også se hvordan de andre gør. Overvejer at få hende opstaldet lidt tid før kåringen da hun aldig har været i et ridehus og det er ret svært at få hende ren og pæn når hun går i løsdrift.

Kommentér på:
hjælp: medlemskab ics-nl og kåring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce