{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Klippet man ... ? {{forumTopicSubject}}

Kåringen nærmer sig og man vil jo gerne gøre er godt indtryk og fremvise sin hest så præsentabel som muligt . Desværre har en tidligere ejer klippet manen helt af bag ørerene ( formentlig for at give plads til grimen ) Jeg håbede det ville vokse ud igen , men det er kun vokset 10-12 cm , så det stritter lige op i luften , som en fjer på en cirkushest . Det giver udseende af en pjusket og uplejet hest . Jeg kan ikke få det til at gro på kommando , men har nogen en ide til hvordan jeg kan " skjule " det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippet man ... ?
  • #1   29. mar 2011 måske med voks og hårsprays så få det lagt pænt ned igen, jeg kender det godt jeg har det samme problem med min haflinger han skal dog ikke til kåring..

• #2   29. mar 2011 klip det ned igen? det er nok det eneste der kan skjule det

• #3   29. mar 2011 Har du prøvet med manelestik og så lade den sidde i et stykke tid, evt. gøre manen lidt våd først? Så plejer det at rette sig ind...... har dog ikke prøvet hårlak (griner) :o) Men held og lykke herfra smiley

• #4   29. mar 2011 Hvis det kun er et lille stykke der er klippet af og du ikke kan få styr på det så klip det ned igen. Alfonso havde de også gjordt det ved da vi købte ham og vi valgte at klippe det ned igen til han havde været til anerkendelse i H.A.D.
    Bagefter lod jeg det vokse igen og det har taget mange år før det som nu er nogenlunde lige så langt som resten.

• #5   29. mar 2011 Hej Joan.
    Sys nu ikke det stritter som en fjer på en cirkushest når man ser på dine billeder ;O)
    Jeg ville nok sætte en lille hvid manelastik i hvis du sys det stritter - klippe ville jeg ikke. Men det er op til dig ;O)

• #7   30. mar 2011 Tak for alle svar smiley Jeg må vist bare prøve mig frem evt med voks og manelastiker . At klippe det ned igen , det nænner jeg simpelthen ikke , slet ikke med den tid det tager at vokse ud igen... Til rikke K , Det ses måske ikke så meget på billederne , men blot lidt rysten på hovedet så stritter det til alle sider smiley

Kommentér på:
Klippet man ... ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce