{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Problemer! {{forumTopicSubject}}

Hej ved ikke om der er nogen af jer der har det sådan som jeg har det. Jeg overvejer at sælge begge mine heste fordi at jeg brænder for at gå til ridning og blive bedre. Men jeg vil gøre det på min egen mendet har vi ikke råd til og jeg har prøvet at finde et job men der er intet g har spurgt nærmeste rideskole men de svare ikke på mine beskeder. Hvad gør jeg
Mvh den der er forvirret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer!
  • #1   6. apr 2011 Hvor bor du? Kan du ikke søge efter en underviser herinde?

• #2   6. apr 2011 Ved ikke om det er muligt jeg bor på midtjylland i nærheden af kjellerup

• #3   6. apr 2011 Det burde være muligt smiley Der er mange hjælpsomme sjæle i hele dk smiley Prøv at oprette en annonce inden du gør noget andet.

• #4   6. apr 2011 nu fik jeg læst at du kun var 13, kan mor og far ikke hjælpe dig ? Jeg er 38 så jeg har jo en lidt anden tilgang til tingene end du har :O) jeg synes bestemt at det ville være det bedste for dig hvis du vil noget inden for heste verden at begynde på en rideskole. Hvad med at til byde din hjælp i sommerferien på rideskoler for kost og logi og lidt undervisning. Eller få en part til den ene af hestene så har du en at ride sammen med og du kan få penge til 1 undervisningstime om ugen det koster 500,- for min datter at ride 2 gange om ugen og 700,-kr. for halvpart som er 3 gange.

• #5   6. apr 2011 Mette: Ja men det vil garanteret også koste en formue jeg er jo en af de fattigsteste mennesker herinde. ØV
    Randi: Jeg vil overveje det med part men det er kun på hende den store for en anden jeg har er min lille engel har haft ham siden at han var et lille føl så han er noget helt særligt. Mine forældre har jo ikke råd til det selvom at søstern går til fodbold mega træls at hun kan have det sjovt og jeg bare skal tule rundt herhjemme og ikke få noget ud at det med jeg har da også gået til undervisning da jeg var 3-10 år men det var på rideskolehest og jeg vil gå til det på min egen pony.
    Springerne: Lidt væk fra Viborg
    Nogen der ved om der er nogen der mangler en staldjælper eller andet hvor jeg kan begynde til ridning.

• #6   6. apr 2011 Tror ikke du skal give op endnu smiley Synd du ikke bor tættere på mig. Ville gerne hjælpe

• #7   6. apr 2011 Øv men sådan går det jo har mange nedture for øjebliket men det høre jo med når man er i min alder. Men ville bare så gerne gå til dressur og spring men når vi knap nok har råd til at jeg kan give med heste ordenligt foder så tror jeg aldrig at jeg kommer til det. Er bare så sur og ked af det over det hele ØV

• #8   6. apr 2011 Kan sagtens følge dig og kender det alt for godt smiley Du er velkommen til at sende privatbeskeder til mig og så skal jeg hjælpe dig så godt jeg kan, med alt mellem himmel og jord. Hvad du nu skulle have af spørgsmål. Men syntes da du skal oprette en annonce herinde hvor du tilbyder din hjælp tilgengæld for undervisning smiley

• #9   6. apr 2011 Ok vil gerne skrive beskeder til dig takker
    og det gør jeg tak for hjælpen

Til i andre i må stadig skive hvis i tror i har nogen andre ideer

• #10   7. apr 2011 Du kunne måske også sælge den ene af dine heste og få en opstaldet hest, så skulle du kunne få råd til at give din hest ordenligt foder og du har råd til undervisning. Der er desværre ikke nogen nemme løsninger når man ikke er født med en guldske i rumpen... taler af erfaring. Du er da heldig at du har hest i så ung en alder , jeg fik min første hest da jeg var 28 år. og det var en billig traver. Prøv at se lidt posetivt på det. ønsk dig penge i fødselsdagsgave så kan du måske få råd til at tage på ridelejer med din hest. Jeg synes du lyder lidt forkælet når du snakker om at din søster kan gå til fodbold, jeg ved at fodbold ikke koster mere end 600,-kr på 1 år og det er mere end hvad dine forældre giver for at du kan fodre dine heste i en mdr. så det er da forståligt nok. Hvorfor skal du tulle rundt der hjemme når du har 2 heste der skal rides og nusses? At du så ønsker dig tingene var anderledes det er vi nok mange der gør og nej jeg tror ikke at du er den fattigste her på hestegalleriet. Vær lidt mere posetiv og glæd dig over det du har frem for det du ikke har. Giv dine forældre et stort kram i aften og sig til dem at du er glad for at du har dem. Det andet kommer du ikke langt med. Min mand er vokset op på gaden og jeg er vokset op i et misbrugshjem så vi ville ha elsket at ha et par normale forældre. Hvad man ikke dør af gør en stærker og måske kommer der noget godt ud af at du finder ud af hvad ting koster og livet ikke altid er lutter lagkage. :O)

• #11   7. apr 2011 Ved det men det er bare træls at hun må spille fodbold og jeg ikke må gå til ridning engang kunne jeg ride på rideskolehest og have 3 heste det var så fedt men min pony var self ikke gammel nok til at den kunne rides det var så træls også nu har vi ikke råd til at jeg kan gå til ridning det er sikkert sindsyg svært at se mit problem. Men jeg ved godt at der er børn derude der ikke engang for mad hverdag. Men jeg ville bare ønske det.

Hvem er Birken ?

• #12   7. apr 2011 hvad mener du ?

Kommentér på:
Problemer!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce