Clinic på BELS. {{forumTopicSubject}}
Pia MUNCK tilbyder 3 timers gratis clinic i Bellingegård Sportsrideklub, Nykøbing F (Lolland-Falster) d. 17/4-2011 kl. 10-13, i det hollandske trænings system Low Deep and Round...
Definition, anvendelse og formål :
- med først teori (ca 2 timer), og derefter demonstration af 2 heste/ryttere i de forskellige positioner, tempi, power/afslappet...
Og husk at LDR absolut også er for springheste, military heste, rideskoleheste, ja selv almindelige tur heste, da det drejer sig om bodybuilding af hestens rygmuskulatur(Vil også blive vist i longe).
Min professionalisme omkring LOW DEEP AND ROUND kan vurderes her på hjemmesiden: http://www.scandinavian-dressage.com/uk/DRF.html
Jeg har referencer fra mine tidligere clinics, både i udlandet og i Danmark, hvor jeg har forklaret LOW DEEP AND ROUND foran prominente trænere, Grand Prix ryttere, dressur dommere og dyrlæger.
Infos:
Et mindre gebyr på 75,- kr. vil blive opkrævet pr. person, inkl. Kaffe/kage i pausen.
OG husk at MEDBRINGE STOLE selv til at sidde på!
Tilmelding:
Claus Valdemar Syhler Erstrup – mobil 61 16 03 02 (gerne sms) eller e-mail: c.erstrup@hotmail.com
Der tilbydes LDR undervisning efter clinic med jeres egne heste til en tarif af 300,- kr. for 45 min. enetime.
PS. Venligst noter at min gratis LDR clinic(der er et mindre gebyr på 75,- kr. for kaffe/kage, min benzin samt leje af installationer) KUN er en invitation til ryttere, der er POSITIVE over for træningssystemet LOW DEEP AND ROUND, og som har lyst til at lære fra denne clinic.
Respekter venligst dette.
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
dec 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 7 Emner: 39 Svar: 64
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
jun 2008
Nu var jeg inde og læse på hendes hjemmeside, og hvis du gjorde det samme ville du muligvis være lidt klogere (: . Der bliver både argumenteret og beviseligt påvist at det IKKE er rollkur (:
jun 2008
Clinic på BELS.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside