{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Føl i løsdrift - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen !

Jeg har et føl som er fra den 3. april (i år) - altså bliver han to uger på søndag. Han og moren har hele tiden gået på fold fra mellem 06 og 08 til mellem 20 og 22 aften (med mulighed for at gå indenfor i løsdriften og i den boks, de går i om natten).

Jeg er så meget i tvivl om, hvornår jeg kan lukke dem i løsdrift hele dagen? - Jeg har flere "bekymringer" omkring, at lukke dem ud om natten...

1) Hvornår er det varmt nok? - Moren er super god til, at tage ham med ind når det er koldt, men det er nok stadigvæk en god idé lige ta høre hvad i andre gør smiley !

2) Kan han se hegnet nu? - Også om natten? De ser jo ikke så godt de første 8 - 10 døgn, så vil bare være sikker på, at han faktisk kan se hegnet..

3) Der står én pony mere i løsdriften - tror i han får lov at komme ind om natten? Han er begyndt at lege lidt med føllet, men han bliver altså jaget ud af løsdriften i ny og næ, så er det sikkert at lukke mor og føl i løsdrift allerede?

... Jeg får påskeferie i morgen, derfor vil jeg meget gerne lukke dem ud i weekenden, da jeg har bedre mulighed for at holde øje med dem om aftenen når jeg går hjemme (så kan observere om ham fryser og om vores anden pony får lov at komme ind :b).

Hvornår kom jeres løsdriftsheste tilbage på folden, også om natten smiley ? Jeg tror seriøst han har brug for at få lidt mere bevægelsesfrihed - lige nu leger han bukkehest i boksen, så tror det vil være godt for ham at komme ud hele døgnet :b

Knus F&F !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føl i løsdrift - hvornår?
Kommentér på:
Føl i løsdrift - hvornår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce