{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Shoot i skoven.. {{forumTopicSubject}}

Endnu engang var jeg foran kameraet. Denne gang med væsentlig kraftigere makeup, end jeg har prøvet før. smiley

Alle billederne er taget af min veninde Ditte Larsen, men jeg har indstillet kameraet og redigeret alle billederne.

http://oi56.tinypic.com/332nn9y.jpg
http://oi56.tinypic.com/27yah02.jpg
http://oi56.tinypic.com/70yjcw.jpg
http://oi51.tinypic.com/ip5vo0.jpg

Hvad synes I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shoot i skoven..
  • #1   22. apr 2011 De to første kan jeg godt lide, specielt de 2. Synes stadig at du er en rigtig smuk pige, Sofie, og da du sagde "kraftigere make-up" forventede jeg nærmest at det var bodypainting eller maske eller noget, men dette her synes jeg da er fint og rimelig diskret, i forhold til hvad jeg vil kalde kraftigt, i forbindelse med model-billeder smiley

Mht. redigering har jeg to foreslag; enten s/h eller sepia, eller også så prøv at få redigeret lidt eventyr-stemning frem, med noget mere gyldent lys, tilføj lidt mere lys på dig, og evt, dæmp farverne en anelse, så du får denne elver-eventyrskov-atmosfærde smiley

Men ellers synes jeg at de er fint smiley

• #2   22. apr 2011 ej hvor er du pææn!, og gode billeder
    undskyld jeg spøger men hvilke indstillinger har du brugt?;D

• #3   22. apr 2011 Tak for forslagene Anna-Sophie. Det skal helt klart prøves. ^^
    Når jeg siger kraftig makeup, er det fordi, jeg absolut ikke plejer at bære ting som læbestift. smiley

Mathilde Danmark:
    Tusind tak. ^^,

Blænde: f/5,6
    Lukkertid: 1/400 sek.
    ISO: 200
    Brændevidde: 50mm

• #4   22. apr 2011 Ps.
    Pas på med at det ikke bliver for grønt. Når du har et meget grønt billede, som fx en skov om foråret, så er det meget vigtigt at du får tilføjet noget rødt i billedet, det kunne fx være røde læber, eller et æble eller bare et eller andet. En masse malere (kan ikke huske om det var de Hollandske malere) tilføjede faktisk altid en rød genstand i deres billeder, fordi at den røde farve er så kraftig, at selv den mindste genstand kan skabe fuld harmoni i billedets farve-balance, og sådan er det også med fotografering. Nu har vi jo så fået vores smarte fotoprogrammer, så vi kan bare ændre lidt på farvebalancen, og vupti - så det vil jeg foreslå du holder dig for øje. Her er det ikke så slemt, men du kan evt. lige gøre farverne lidt mere rødlige, i skæret, så de ikke virker så grønne. smiley

Det var bare lige et lille >>husmor-tip<< som jeg selv har fået af en go ven der er journalist og fotograf smiley

• #5   22. apr 2011 Det kan jeg faktisk godt se, nu når du nævner det. Gang på gang har jeg siddet her og kigget på billederne, og følt at et eller andet var forkert.. Det er så det grønne skær! Tusind tak for det, nu kan jeg virkelig redigere dem. smiley

• #6   22. apr 2011 Det var så lidt smiley Kender godt selv det med at man fx har taget billeder på sommerfolen af sin hest, og man bliver så irriteret fordi at man kan se at billedet er fuldstændig forkert oplyst af det grønne skær fra naturen. Så er det en stor hjælp at man lige kan ændre det ved at tilføje lidt røde toner til lyset i billedet. Det har hjulpet mig rigtig meget smiley

• #7   22. apr 2011 Synes billederne er super gode smiley virkelig en køn pige og flotte billeder.. Måske er der lidt om det grønne skær, men ellers kan jeg ikke umiddelbart finde noget at sætte fingeren på..

• #8   22. apr 2011 Øjnene skal fange lyset, en virkelig skam at dit ansigt er i skygge - du bliver helt grå.
    - De er beskåret for meget, til min smag. Det ville ikke skade med lidt mere luft omkring dig.

Modelmæssigt .. tjah, det er et lidt jævnt photoshoot. Det er mig lidt intetsigende. Hvis du havde været mere "mystisk", ville det passe meget bedre ind smiley

• #9   29. apr 2011 Smukke billeder - og som jeg har sagt før, så er du super køn!! Men den blå-grå hud - som de andre også har nævnt, ser ikke så køn ud. Jeg vil tro at du vil kunne ændre det ved at bruge den rigtige hvidbalance, når du tager billederne - samt ved at ansigtet ikke er i skyggen. disse billeder kan du evt redde ved at justere "temperature" i RAW-converteren i Photoshop. Hvis ikke billedet er taget i RAW-format, kan du stadig godt åbne det i RAW-converteren selvom det er et JPEG-billede. Du skal så bare bruge "open as", når du åbner billedet og vælge "Camera RAW" som filtype.

(",)

Kommentér på:
Shoot i skoven..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce