Lær' hesten at ligge på kommando. Spg? {{forumTopicSubject}}
Lidt underlig overskrift, men kunne ikke skrive mere
Jeg bliver rigtig ofte spurgt om hvordan jeg har lært mine heste det, det og det. Lige nu er det åbenbart meget "in" at lære sin hest at ligge på kommando. Min ene hest kan det, og jeg bliver derfor spurgt RIGTIG meget om hvordan. Størstedelen af kommentarende er egentlig bare hvordan jeg har lært hende det.
Jeg har lovet nogle at lave en video om hvordan jeg har lært hende det. Jeg har video fra lige da vi begyndte at træne det, så det vil blive detaljeret.
I videoen vil der selvfølgelig blive beskrevet hvordan og hvorledes, men for ikke ay få yderligere spørgsmål vil jeg lige spørge Jer om I ikke er søde at komme med aaaaaalle de spørgsmål i kan komme på indenfor emnet?
På forhånd tusind tak.
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 33 Svar: 138
Har dog et sprøgsmål. Mine heste er heldigvis så dejlig trykke ved mig at jeg kan sidde sammen med dem, når de lægge ned i boksen.
Min hoppe er super glad for at rulle sig, så hende tror jeg ikke bliver noget problem at lære at lægge sig ned.
Derimod min vallak, han ruller næsten aldrig. "Han kan ikke lide at være beskidt". Når han ruller, så bliver han ved med at ryste sig til han er ren næsten, så kommer han hen til mig og bliver stående til jeg børster ham ren, så går han igen.
jeg har prøvet telepati (stavet) på ham og det er rigtig han kan ikke lide at være beskidt.
feb 2009
Følger: 549 Følgere: 593 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 1.587
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=243064
Lær' hesten at ligge på kommando. Spg?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside