{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Lykkelig traver-ejer ! {{forumTopicSubject}}

Hej derude (-:

Fra sidste sommer år 2010, var min hest på døgnfold om sommeren. Det endte med senere henne, at han blev den som bestemte på folden, over alle de andre heste, han er jo den hurtigste (-: ..
Hver gang han kom ud efter ridning, vrinskede de alle sammen efter ham, og man kunne knap nok holde ham, da han var klar til at løbe ned til dem.
Han elskede sin flok.

Men det gik over stregen.
Senere ville an simpelthen IKKE ind mere !
han ville blive ved de andre, vi brugt flere timer på det, og flere dage, vi kunne ikke fange ham.
Enden mad eller anet hjalp.
Det var frygteligt smiley
-Men så en dag, tog vi de heste ind vi kunne, og prøvede igen efter nogle dage, nu SKULLE han IND!

Vi prøvede og prøvede..
Jeg hentede foder i en spand, kig ned til ham, han kom tættere og tættere på mig. Spanden igennem grimen, og WUPI fik jeg ham ! troede han ville løbe med mig, men han fattede nu måtte han sgu hellere !
vi var to mand om at holde ham, min far og jeg.

Han stod nu inde dag og nat i flere mdr.
Jeg var så ked af det, men da der så var noget galt med ham, skulle han under tilridning igen, og holdte man ikke det med lige, kunne han ikke blive ridehest mere !
Så nu skulle han stå inde!

Nu rider jeg ham som normalt, dejlige stævner, gode undervisninger, timer osv. sammen (-:

I søndags d. 1 maj, ville vi prøve at lukke ham ud med de andre igen, da de andre måneder var han på ridebanen, eller i hal i en times tid, hvor i øvede på små folde osv. og der ville han godt gå med mig ind, og gik hen imod mig (-: så nu skulle det prøves igen.
I søndags og mandags, kunne jeg ikke hente ham ind, så min veninde gjorde det, og han GIK MED ! uden problemer, og de sagde han var sååå sød.

Og igår skulle jeg hente ham, jeg var LYKKELIG! han gik hen imod mig, gik stille med, og var så dejlig :i
snakkede og roste ham hele vejen.
NU KAN MIN HEST KOMME UD MED DE ANDRE IGEN!

Tak min lille pruhest (-: !<3

Undskyld det blev langt,
ville lige ud med det, men det betyder meget for mig, synes det var så syndt han stod inde i et halvt år, og kun kom ud engang mellem alenen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykkelig traver-ejer !
Kommentér på:
Lykkelig traver-ejer !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce