{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for vand!
  • #1   12. maj 2011 Min var os rædselsslagende bar jeg kom med vandslangen for at give dem vand..
    Jeg startede med at vaske ham med en svamp, pressede det bar ned over ham, da han kunne det tog jeg ham ud i et langt tov, tændte vandet, og lod ham løbe uden at rører med vandet, altså rundt om mig..
    Da han stod stille roste jeg ham og kortede snoren, det blev jeg ved med til jeg var tæt på ham..
    Så startede jeg ved mulen det viste sig at det kunne han godt lide..
    Roste ham og gik lidt ned, blev han bange stoppede jeg eller gik op til mulen igen..
    3 gang jeg spullede ham stod han helt stille og det har han gjordt siden

• #2   12. maj 2011 Min vallak på 3 var også bange for vand, så jeg fik til 'rådighed' (tror jeg det hedder) at trække ham lige så stille eller lade ham snuse indtil han fandt ud af det ikke var farligt..

• #3   13. maj 2011 min frederiksborg er også rigtig bange for vand. han går helt amok hvis jeg skal vaske ham, selv bare med en svamp. men han kan godt lide at blive vasket i hovedet med en svamp. mærkeligt nok. og der ved jeg heller ikke lige hvad jeg skal gøre så kigger lige med

• #4   13. maj 2011 linette S
    MIn kunne heller ikk fordrage det overhovedet, men roste bar konstant flyttede han sig eller blev bange flyttede jeg svampen/slangen til han stod pænt igen og roste så til skyerne..

• #5   13. maj 2011 min fjordhest kunne ikke li vand i starten heller..
    men så var mig og en veninde en sommer meget ude og ride ved vandet og til sidst gik min med i vandet pga den anden hest og min plag kunne heller ikke lide det, så tog jeg dem begge med og red på den store, så fuldte den lille med, sådan lærete jeg mine det

så hvis du har en anden hest du rider på så tag din 3årige med på slæb eller rid sammen med en hvis hest ikke er bange for vand, og prøv at få den ttil at gå med den anden ud, så kommer det helt af sig selv smiley

• #6   13. maj 2011 jeg har altid gjord det at, jeg vasker dem med lidt lundt vand, og så tage en svamp og "vaske" dem. på den måde finder de ud af at vandet ikke er farligt, og så ros dem under vejs men selv om de begynder at gå rundt og sådan så skal man ikke stoppe med at "vaske" dem da de så finder ud af at de bare kan flytte sig og så stopper vandet.
    men skal sætte sig et mål som
    i dag skal jeg nå halsen og lidt af ryggen
    men pas på med at komme for tæt på haved men bliv stadig tæt på det

Kommentér på:
Bange for vand!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce