{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Låne min hest, jeg er gravid.. {{forumTopicSubject}}

Ja, så købte jeg drømme hesten for godt 3 måneder siden, og samme dag som hesten kom hjem stod jeg med en positiv gravilitets test. jeg besluttet at dette skulle ikke slå mig ud, og nu står jeg med en bæggen bundslæsning og en jordemor som siger at jeg først vil komme ud og ride til næste sommer!! smiley
Så nu må min veninde ride min hest for mig, men da det er list dyrt at ha en hest som bare er gulerodsspiser, vil jeg gerne finde en rytte til ham, som 1 er voken og som virkelig vil være go til ham, jeg synes ikke jeg vil lave et opslag på ham her på siden, for der skal nok komme en masse useriøse piger som vil låne ham, og jeg vil simpelhen ikke låne ham ud til en pige på under 20, som lige som har styr på det hele og ved hvad hun søger.
Han er dressur hest og klumpe dumpe i spring smiley
han går LA3 på C plan. og kan øvelser til LA4
Han står i Hornslet lige pt, jeg er intersert i hel og halv part, låne ham ud og flytte ham. bare han bliver brugt.
Han er ved en trailer er hans andet hjem og han er dejlig nem i stalden.
Har en masse andre info om ham, i kan skrive hvis i kender nogle som måske kunne bruge sådan en hest.
jeg ønsker ikke at sægle ham, bare at låne ham ud 1 år.

Håber der er nogle som måske kan hjælpe smiley

mvh Diana Kejlberg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låne min hest, jeg er gravid..
  • #1   17. maj 2011 Tror du skal oprette en annonce fx under part:-)

• #2   17. maj 2011 uhhhhh en dejlig mule da.. gik jeg ikke med en brækket arm og to heste selv så ville jeg fluk tage imod den for dig.. men men jeg kan da forsøge at formidle hvis du vil det..

• #3   17. maj 2011 Tillykke med graviditeten smiley Har prøvet akkurat det samme. Hentede hesten på sjælland og stod med en positiv test et par dage efter, øv bøv. Endte også med bækkenløsning, men kunne dog ride til uge 22.
    Hvor slemt er dit? DIn krop skal nok sige fra når du ikke kan mere, det ved jd jo ikke noget om. Hun fraråder dig det sikkert fordi læger generelt synes det er ihh og åhh så farligt. Hvilket det jo også er, hvis man ikke bruger hovedet, men ja..

• #4   17. maj 2011 Æv du har den ikke oprettet hehe:-) Lyder som en lækker hest, og føler med dig... Jeg fik så mange plukveer at jeg måtte stoppe med at ride da jeg var 5½ måned henne og det var bare nedtur...

Hvornår er du sat til? Og stort tillykke:-D

• #5   17. maj 2011 Tak allesammen for lykke ønskerne smiley

Jeg er i dag i uge 17, og jeg er sat til d 23/10
    jeg får mega ondt i lænnen så snart jeg bare har været oppe på ham, og lidt trav, så har jeg sidestik.
    Jeg synes det er synd at ha ham ståne på en rideskole bare til at glo for 2000 kr om måneden. og han er virkelig en hest som ELSKER at lave noget, så han kan jo slet ikke forstå hvis vi bare tager en skridt tur, hvis man kun skal skridte så synes Adrian at det er noget man gør på en skovtur, og det vil min kæreste ikke så gerne ha da vi jo ikke kender hinandne så godt endnu.
    Vi mistede en gravilitet sidste sommer, så derfor er vi lidt beskyttene hva ang at ride og trække rundt med de store dyr.

om Adrian.
    Han er købt at en ejer som 3 årige, efter et mislykkes forsøg på at køreham til, denne købter har redet ham til og solgt ham til mig.
    Så han har kun haft 2 ejer.
    han er 172 i stg.
    Han skulle hvis han var blive færdig udd. som kørehest ha boet over i dronningens stalde. derfor er han med rød heste pas og meget fine papir..
    han er købt til min lære hest, og det er endlig derfor jeg også gerne vil låne ham ud, fordi jeg ikke ønsker han skal stå og bliver "kedelig" mens jeg går rundt og liner et æble smiley
    Han er ikke meget for at være pusse nusse hest, han gider ikke står oppe i stalden alt for længe, dog laver han ikke noget. man kan bare mærke på ham at han keder sig.
    på banen er han dejlig opmærksom på hans rytter, go energi, og bliver aldrig sur, heller ikke nå sådan en lille LC rytter som mig, sidder der oppe og ikke forstår hva min ridelære sige, så forsøger han virkelig bare at hjøælpe mig, går til bidet og går stabilt selv om jeg kan komme til at låse for ham osv. og han er bare så go.

Han er ikke oprettet her inde, fordi jeg ikke har fået taget nok billeder af ham til at man kan lave en "hest" her inde.. ved godt det lyder dumt, kvinden får ny hest og har faktisk kun 2 billeder af ham. men min kæreste har ikke været nede og tage billeder mens jeg red ham, og tænkte det kan vente, ja ja så blev jeg gravid og nu er det bare trist at komme ned til ham. fordi jeg SÅ gerne vil ride på ham.

Han er bare min drømmehest.. suk så derfor tænkte jeg at det kunne jo være der var en voksen rytter som jeg, mangler en lærehest til lige at sætte gang i det hele igen, og hvad er bedre end en tolmodig herrer som kender rutinen.

Hans fulde navn er Adrian af Egense så er der sikkert nogle som kan finde ham på nettet.. med nogle stævne resultater eller noget smiley

• #6   17. maj 2011 det er bare rigtig svært at finde en part her ude af.. men ja, jeg låner ham heller ikke ud til hvem som helst. smiley og vil jo også helst ha ham her hjemme.. smiley

• #7   18. maj 2011 Har det lidt som dig, er nu i 12 uge men kvalme og brækket mig i to måneder nu smiley så pt ingen ridning. Jeg søger part på hestenettet men ja de hænger ikke på træerne og heller ikke folk, som vil låne en hest for et år smiley
    vil sige prøv at oprette på hestenettet. Man kan jo altid forsøge og ja det en dyr hobby især når man ikke bruger hesten smiley
    held og lykke

• #8   23. maj 2011 Hejsa Allesammen smiley
    Mange tak for alle jeres svar og råd, der er rigtig mange som har skrevet til mig, og Søndag var Bibi og hendes Mand ude og kigge på min sorte perle, de blev begge meget begejstert for ham, og vi har sammen besluttet de skal låne Adrian det næste år.

Til dig Tina, grunden til jeg lave det her oplæg var fordi jeg ikke ville lave en anonce. og det kunne også tyde på at jeg hvade mere held med mig, ved at skrive om det her inde som en debat i stedet for som et salg/bytte/låne ting.
    Men det komme jo også helt sikkert an på hva det er for en hest man står og vil låne ud. smiley

igen tak allesammen for jeres søde ord og henvendelser! smiley det har været til stor hjælp.

Mvh Diana og Adrian smiley

Kommentér på:
Låne min hest, jeg er gravid..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce