Er så ked af det ;( {{forumTopicSubject}}
Okay, bare lige for at sætte jer ind i siturationen, min mormor har nogle islændere, og har for 2 år siden købt en Virkelig flot vallak, med en god stamtavle osv.
Jeg bor noget væk og har her hvor jeg bor en part.
For nyligt har jeg fået at vide at min part måske skal lånes ud, men blive der hvor han står. dvs. hvis jeg skulle låne ham kommer det til at koste 500kr og mere til i måneden (500 mere og det er kun opstaldning).. Så det er mine forædre ikke så glade for. Så det ænder nok med at jeg må opgive ham, når han engang skal lånes ud
Min mormor har købt den her smukke vallak, og han kan næsten det hele, men hun kan ikke få ham til at Tölte da han skal sættes på plads ind i mellem, og så er han ikke trafiksikker. Derfor vil hun nu sælge ham.
Og jeg elsker virkelig den hest, vi har bare et eller andet bånd og han er så sød når jeg rider ham...
Jeg vil gerne købe ham, men hvis jeg ikke må få en låne hest, må jeg nok heller ikke få min egen
Jeg føler mig lidt hjælpeløs ligenu, fordi snart forsvinder der nok 2 heste som jeg elsker virkelig højt og jeg kan ikke gøre noget ved det
Skulle bare lige ud med det
okt 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 20 Emner: 68 Svar: 470
okt 2009
Følger: 50 Følgere: 112 Heste: 4 Svar: 1.809
sep 2009
Følger: 158 Følgere: 143 Heste: 5 Emner: 70 Svar: 304
Held og lykke :)!<3
okt 2008
Ja, Det er bare virkeligt hårdt<3
Elsker dig og vil ALDRIG glemme dig - Brune!<3' !
Tak<3
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 278
dig og Kenzo passer jo så godt sammen?!
- men jeg ønsker jer ALT held.!
okt 2008
Er så ked af det ;(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside