{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

fik et fedt tilbud idag! {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Min fede oplevelse er startet, og et nyt eventyr begynder for mig :-*

Mig & Henriette var næsten kørt med Hoody ud af indkørslen, da der pludeselig kommer en bil kørene. I bilen sidder der en dame og en lille dreng, hun vinker og holder så ind i indkørslen. Damen går ud af bilen, og siger jo hej. Hun siger så at hun har lejet den gård, hvor Hoody går på græs, og ville så lige høre om Hoody er en hoppe, for hun skulle nemlig have sine egne til at gå der.. Og nej, Hoody er ikke en hoppe. Når men hun kommer så ind på at hendes 2 små ponyer gerne ville blive tilkørt. Hvor hun så kommer med den kommentar, om jeg ikke ville tilkøre dem? Ihaa, det sagde jeg selvfølgelig ja til! Men ja så, Siger hun så noget med at hun har en pony, 20 cm højere end Hoody, hun endelig godt ville have tilredet, hvilket hun godt kunne bruge hjælp til.. Og nu, må jeg så komme der oppe så tit jeg vil, ride, lave alt og bare hygge! Den dag har jeg da ventet lidt på, så jeg kan få lidt modstand igen, og lære de nye, nogle tricks! smiley ihhhhh, hvor jeg dog glæder mig. Og de kommer vidst allerede på søndag.

Er virkelig glad for der er så godhjertet mennesker på denne jord! Tænk engang, og jeg kender ikke engang damen ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fik et fedt tilbud idag!
Kommentér på:
fik et fedt tilbud idag!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce