{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Konfirmations fotoshoot {{forumTopicSubject}}

Ja det er jo maj måned, og maj måned svømmer jo i konfirmationer, og da nogle af vores venner spurgte om jeg ville tage billeder af deres datter Simone, om formiddagen, inden kirken, sagde jeg selvfølgelig ja smiley

Her er så alle resultaterne, http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=313453
Jeg ville blive rigtig glad hvis I ville komme med noget feedback om det tekniske og evt. motiverne, og hvis I også har nogle idéer, må I da også gerne komme med dem smiley

Det er Simones debut foran kameraet, så der vil være en del som godt kunne være bedre, men for at fotoshootet også var sjovt, ville jeg ikke rette alt for meget på hende (vi havde desuden kun 3 kvarter, så hvis jeg skulle have rettet på alt, ville det tage for lang tid). Personligt synes jeg dog at hun var rigtig god smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmations fotoshoot
  • #1   31. maj 2011 Når hun smiler er det blevet til super gode billeder !! smiley

• #2   31. maj 2011 Ja, desværre var hun ikke meget for at smile, da hun ikke kan li sit smil, og nogle af smilene er ret opstillede, men jeg fik da nogle hvor hun grinte også smiley Jeg kender det fra mig selv af, da jeg også skal smile ægte før det bliver pænt smiley

• #3   31. maj 2011 hold da op det er SUPER gode redigeringer og stillinger, jeg kan godt lide perspektiverne og de motiver du vælger at tage med på billederne;D

men modellen er jeg ikke så vild ;( jeg synes at de fleste billeder er lidt uheldigt taget af hende ;/

men ellers gode billeder!:)

• #4   31. maj 2011 men ja som skrevet, det er øv, at hun ikke smiler noget mere;/ det ville havde gjort meget for de billeder!:)

• #5   31. maj 2011 Mange tak smiley Ja, jeg må prøve at få et mere gennemført shoot af hende, hvor vi har mere tid, så jeg kan give hjælpe hende noget mere. De fleste udtryk og poseringer har hun selv lavet, hvilket jeg nu synes er fint i forhold til at hun er debutant smiley

Men jeg fortalte hende også at de pæneste smil kommer når de er ægte, så jeg prøvede at få hende til at grine imens jeg tog billederne, men jeg tror ikke at jeg er så morsom endda smiley

• #6   1. jun 2011 Ja det er også mere det model-mæssige vi er gået efter smiley Personligt er jeg ikke så vild med de traditionelle gammeldages opstillingsbilleder foran kirken med venner osv. Synes de er fine til et album og som minder for dagen, og synes nu også at de bør være der til en konfirmation (og de blev sikkert også taget af hende), men bare ikke af mig smiley Jeg blev bestilt til at tage nogle billeder af hende før kirken, nogle lidt mere model-agtige billeder og vi var enige om at de gerne måtte være specielle, fordi det egentlig var det vi alle helst ville og synes var pænest, så derfor er de blevet lidt atypiske, så det er rigtigt, der er slet ikke samme fokus på emnet 'konfirmation', men mere på selve pigen og hendes person, for billederne er også lavet så de passer til hendes personlighed. Det er dejligt at du lægger mærke til det, for det er ganske bevidst smiley

• #7   1. jun 2011 Ja det er rigtigt smiley Jeg tror nu det er fordi at folk gerne vil give en forklaring på hvorfor de har gjort som de har gjort, og så forsvare de jo også lidt deres holdninger og meninger. Det er jo en debat, så jeg tror bare at det er naturligt at det kommer til det smiley Jeg skrev fx min kommentar for at fortælle hvorfor jeg havde gjort som jeg har gjort og hvad meningen var med det, så det var ikke umiddelbart en reaktion på kritik, men en reaktion på din mening. Hvis vi ikke gjorde det ville vi jo aldrig kunne få en god debat op at køre smiley
    Men ja, der er også mange der har det dårligt med at modtage kritik. Så må vi jo som kritikere bare være forstående over for deres situation og ryste på hovedet af det smiley

Kommentér på:
Konfirmations fotoshoot

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce