22. apr 2006 Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.869
SÅ fik jeg min første piercing!! {{forumTopicSubject}}
Jeg fyldte 18 for lidt over en måned siden, og jeg har siden jeg var 14 været klar til piercinger! Men måtte vente til jeg blev 18, hvilket også var klogt! Da jeg var 14 ville jeg have piercinger i ansigtet (f.eks. øjenbrynspiercing) og det vil jeg SLET ikke idag! Så det var godt jeg ventede. Men NU fik jeg endelig samlet penge sammen til at få lavet den første piercing. Nemlig en navlepiercing. Meget originalt hvis man kan sige det sådan, men jeg synes simpelthen de er så smukke.. Det gjorde overraskende LIDT ondt og det var lynhurtigt overstået. Nu når jeg sidder her kan jeg faktisk slet ikke mærke den..
Her får I lige et hurtigt billede:
http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6569880_l.jpg
Jeg skal nu ud at ride min første tur efter jeg fik den.. Det skal nok blive spændende
Og nu glæder jeg mig allerede til om 2-3 måneder, når jeg skal have den skiftet ved pierceren! Når den her er helet pænt sammen og jeg igen får nogle penge til det, så kommer der nu nok også en tungepiercing.. Men ja nu må vi se hvornår jeg får taget mig sammen til det
Ville bare lige ud med min glæde, for jeg er godt nok glad for den
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
Bare vent, du bliver afhængig af det.. :b
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.869
Og ja det kan godt ske det ender sådan.. Jeg synes rigtig mange ansigtspieringer er SUPER fede til andre! Men lige nu ville et ikke selv have en
sep 2008
Følger: 55 Følgere: 56 Heste: 1 Svar: 251
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 165
SÅ fik jeg min første piercing!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside