{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Veninde? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en veninde som er super sød, og alt det der.
- Men vi bliver hele tiden uvenner, og det vil jeg jo ikke være! - Men hun bliver sur på mig hele tiden over små ting, som hun mener er min skyld, men som faktisk er hendes egen. Hun vil have jeg skal give hende en laaaang og ordenlig undskyldning, når det er min skyld (sjældent), men når det er hendes skyld bliver hun pisse sur hvis jeg siger at det ikke er ordenligt at skrive: ''Jeg vil ikke være uvenner mere'', for det er overhovedet ikke noget man kan tilgive. jeg er ikke uvenner med hende nu, og overvejer lidt at droppe det, men hun er jo også super sød, vi har samme intereasser, og vi har det godt sammen?:-*

.- Hvad synes i at jeg skal gøre?<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde?
  • #1   19. jun 2011 Altså syntes ikke du skal sige undskyld hvis du mener det ikke er dig der har gjordt noget galt
    Men self. Kan det jo også være rart at. Være venner igen
    Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at sige det


  • #2   19. jun 2011 Har selv samme problem, har en god veninde der aldrig vil sige undskyld først, selvom det så er hende der er blevet sur - men jeg vælger bare at sige undskyld fordi jeg ikke orker at være uvenner med nogen. Vi er stadig gode veninder smiley Synes du lige som mig selv skal påtage dig jobbet som ''peace maker'' i jeres ''forhold'' smiley

  • #3   19. jun 2011 Har prøvet på at være ''peacemaker'', men det er lidt svært! smiley
    - jeg bliver jo rigtig´irriteret på hende, fordi hun er sådan, men hun er jo suuuper sød, ellers?! smiley Prøver, tak smiley


  • #4   19. jun 2011 Tro mig jeg har også været sur på min veninde^^ smiley

Kommentér på:
Veninde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce