329 visninger
|
Oprettet:
På en knivsæg {{forumTopicSubject}}
Dette er en historie som jeg har skrevet baseret på en drøm jeg havde for nogle dage siden. Personligt synes jeg at den skiller sig ud fra min normale skrivemåde, og jeg synes at den er svære at skrive, end nogle af mine andre historier. Men historien er rigtig god synes jeg selv (jeg havde ikke rigtig lyst til at vågne da jeg drømte den).
Historien ligger inde på Movellas. Ville blive rigtig glad hvis I ville læse den og evt gi feedback eller gi den en bedømmelse derinde
http://www.movellas.com/da/book/read/201106302136071806
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.547
Så jeg kan godt forstå hvis man synes at den virker lidt ude i hampen (det synes jeg i hvert fald selv lidt) Men det er sikkert fordi at det faktisk er en drøm jeg har haft som jeg så ville prøve at skrive som historie. Det var i hvert fald en drøm som rørte mig meget og fik mig til ikke at ville vågne
jan 2008
jan 2008
jan 2008
Jeg er enig i de ting du har sagt, og det med twilight er ikke kun dig. Jeg havde det selv i baghovedet da jeg skrev, men det var nogenlunde det jeg havde drømt (hvilke jo sikkert nok kan stamme fra twlight-bøgerne), og det med udråbstegn skal jeg nok være obs på.
Mange tak for din feedback, den er jeg rigtig glad for
Og bare rolig, der kommer snart mere
På en knivsæg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside