Så glad :) {{forumTopicSubject}}
I dag havde jeg Fleur over i ridehuset efter jeg havde skridtet en lang tur på hende, og jeg beslutter så at smide et tov om halsen og bare skridte rundt med det uden nogen sadle eller trense og hun var så sød
Det skal lige siges at hun har løbet rundt med mig når hun bare skulle skridte med sadle og en hakamore (staves) og har slet ikke kunne gå roligt rundt og kunne slappe af.
Har sat i galop i det jeg bare satte mig op uden sadle osv.
Men i dag var hun så sød
Og de siganler hun slet ikke kendte til gættede hun sig frem til og stoppede når jeg sagde stop og satte i stille trav når jeg sagde trav og skridtede når jeg sagde skridt.
Det skal lige siges at hun ALDRIG har prøvet dette..
Det tætteste var at ride rundt i en grime samt træktov og en lammeskinsadle hvor hun stadig ´løb rundt som en tosse og overhovdet ikke lyttede til mig om jeg så sagde nej og hev i det tov stoppede hun bare ikke..
Men er bare så stolt over hun hun lyttede så til mig og at hun endda ikke løb rundt og bare skridtede langsomt og roligt, og først satte i trav da hun følte jeg var klar og ikke omvendt.
Har simpelhent haft så mange nedture med hende hvor hun nægtede alt og gjorde hvad hun syntes var rigtigt selvom der var andre heste osv.
Men tænk at hun endda lyttede til mig
er så glad og stolt over at jeg også fik overvundet min egen frygt for at ride hende uden noget
så er der måske nogle der siger at der nok skulle ha' været en som skulle holde øje med os, men det tænkte jeg enlig ikke over
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Så glad :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside