Den bedste genforening!! :') <3 {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er
Jeg har været i Tyskland i 10 dage og i dag da jeg kom hjem skulle jeg selvfølgelig ud at hilse på min dejlige hest, Jessey
Bilen var ikke engang stoppet før jeg var sprunget ud af den, men desværre gik de helt omme på den anden side af bakken - det skal lige siges at folden er GIGA stor! Så jeg spurgte min mor om hun ikke ville begynde at kalde på Jessey i mens jeg løb ind efter nogle æbler.. Hun begybdte at kalde og jeg løb indenfor..
Da jeg kom ud igen var Jessey ikke kommet og min mor stod stadig og kaldte? "Din dumme krikke vil da ikke komme når jeg kalder!" Sagde min mor forsjov
Jeg gik ind i folden og kaldte èn gang på Jessey. Jeg ventede lidt og da jeg skulle til at kalde igen, kom hun løbende over bakken imens hun vrinskede.. Jeg råbte "HEJ SMUKKE" og så stoppede hun op og vrinskede igen. Næsten lige med det sammen satte hun i galop og vrinskede helt vildt mens hun styrtede ned til mig. Hun galoperede hen til mig og stoppede cirka 1 meter fra mig og skridtede resten af vejen.. :') - Jeg har lært hende at kysse, og det første hun gjorde var at give mig en GIGA tungeslasker i hele ansigtet
Jeg gav hende i stor krammer og så fik hun de æbler jeg havde hentet til hende..
Jeg ved godt at mange heste kommer deres ejer i møde og kommer når de kalder, og det plejer Jessey også at gøre. Men bare det at hun ikke reagerede da min mor kaldte og så først kom da det var mig! Det er altså allegevel dejligt!
Og når man har undværet 10 dage uden sin hest kan man altså ikke ønske sig en bedere "genforening"
Jeg er meget følsom hvad angår sådan noget, så jeg fik tårer i øjnene og begyndte næsten at græde da jeg så hende komme løbende op over bakken..
Jeg fik ogs tårer i øjnene da jeg skulle sige farvel til hende
- Jeg håber ikke det blev alt for langt, men ville bare lige dele min glæde med jer
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 320
Jeg ved hvordan du har det(eller næsten, for der er ingen der har det på samme måde) Men ej hvor cute!!
okt 2008
Følger: 146 Følgere: 138 Heste: 12 Emner: 163 Svar: 630
Den bedste genforening!! :') <3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside