{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Nye billeder med selvudløser {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået med en idé i hovedet rigtig længe, og da solskinsvejret brød frem, så tænkte jeg at jeg bare måtte ud og prøve. De blev ikke helt efter mit hoved, så jeg har tænkt mig at prøve igen næste gang muligheden er der. Men der kom nogle få billeder, og især ét er jeg ret tilfreds med, og det er så dette: http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6792336_l.jpg

Ud over det, fik jeg også dette, som jeg også er rimelig tilfreds med: http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6792341_l.jpg

Til sidst kom der dette, som desværre blev alt for overbelyst, så jeg ikke engang kunne rede det. Men til gengæld fandt jeg en ny måde at bruge det på, og det har givet en lidt syret effekt, synes jeg smiley
Original: http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6792343_l.jpg
Redigeret: http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6792338_l.jpg

Kom gerne med feedback smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye billeder med selvudløser
  • #1   19. jul 2011 Jeg har lige et spørgsmål, super flotte billeder btw!:D

Men når du tager sådan billeder, med selvudløser, hvad gør du så af kameraet har du stativ eller? :o)

• #3   19. jul 2011 hold kæft, det første billede er virkelig lækkert!:-D fed idé

• #4   20. jul 2011 Rigtig mange tak smiley

Ja, det første billede er også klart mit favorit, men det var til gengæld også det billede som jeg har haft i tankerne så længe, så da jeg tog det vidste jeg præcis hvordan jeg sku gøre, og jeg synes faktisk at det er blevet meget li det jeg havde forventet, på nær nogle småting smiley

Charlotte
    Åh manner, det er helt i orden! Wauw, hvordan har du dog fået den redigering frem, og i hvilket program? Jeg har forsøgt mig i photoshop men jeg fik overhovedet ikke et resultat der var nær så godt som dit (jeg er dog nybegynder så det var ikke rigtig nogen overraskelse). smiley
    - Hvis du mon har lyst til at redigere det originale billede for mig, så ville jeg da meget gerne sende det til dig. Men selvfølgelig kun hvis du vil smiley

Camilla
    Ja, jeg bruger stativ smiley Men jeg kan dog fortælle at før jeg fik stativet, brugte jeg bare store sten, borde, spande, tønder osv. hvad jeg nu ku finde at stille kameraet på. Men det er klart blevet meget nemmere og mange flere muligheder med stativ smiley

• #5   20. jul 2011 Her er nogle af de andre billeder fra shootet. De er ikke helt efter mit hoved, så jeg vil prøve at gøre dem bedre næste gang, men synes da lige at I ku få dem med smiley

(link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet) (uredigeret)
    (link fjernet) (uredigeret)
    (link fjernet)

• #6   20. jul 2011 (link fjernet)
    må jeg prøve at lægge lidt farve på(:?

• #7   20. jul 2011 Ja da smiley

• #8   20. jul 2011 Dejlige billeder, og flot krop!

• #9   20. jul 2011 Dejligt at se dig i nogle farver og i ordentlig kvalitet smiley

Modelmæssigt er de ret gode, men fotografmæssigt er de ikke så wow-agtige, hvilket også er fair nok, når fotografen er et stativ :b

Dette må nok være mit yndlings:
    (link fjernet)
    BAM, der har man øjnene og du forlænger din krop. Skide lækkert.
    Det første er også rigtig godt. Du bliver lang at se på, med kilometer lange ben (som btw er pisse flotte, havde du ikke nogle ar engang?) og så ejer du bare billedet. Way to go smiley

• #11   20. jul 2011 AM
    Rigtig mange tak smiley
    Jo og jeg har stadig ar, men jeg har retoucheret dem væk, da de jo ikke ser så flotte ud på billeder (det er så blevet meget bedre med mine ar) smiley

Kommentér på:
Nye billeder med selvudløser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce