{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Åh altså D: {{forumTopicSubject}}

Hej ...
Lige nu er jeg lidt ked af det, og jeg plejer ikke at lade mig gå på af sådan nogle ting, men..
Jeg er blev mobbet siden jeg gik i 0 klasse, og nu går jeg i 5, altså jeg blir ikke mobbet mere, jeg bliver bare holdt udenfor, ignoreret(selv af mine "veninder"), og på facebook, var der to fra min klasse der skrev den der på deres væg: Lav et "?" Og jeg skal bedømme dit udseende på din væg (: - og det er dem der har mobbet mig og sådan..
Så skrev jeg et hjerte, for at se,(og jeg ved godt at man selv ber om det, men alligevel), så skrev de 2 og 4 på min væg smiley
Jeg blev lidt ked af det, og skrev bare: tak smiley
men hvad ellers skulle jeg skrive, jeg føler at jeg ikke kan holde til mere, er jeg virkelig så grim og dum!? smiley

Undskyld, hvis det er et plat emne s; men lige nu har jeg bare brug for jeres andre meninger.
Jeg kan godt sætte et billede ind af mig selv, hvis i vil have det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh altså D:
  • #1   22. jul 2011 Altså, jeg er en glad pige, der ikke vil gøre folk fortræd, så jeg forstår ikke hvorfor de gør det mod mig smiley

Sådan her ser jeg ud idag:
    http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc03230pg.jpg/

Og bare generelt, uden make up:
    http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc03230pg.jpg/

• #2   22. jul 2011 kan godt nok godt forstå det gør dig ked af det det ville jeg også selv blive.. der er intet i vejn med dig du er en rigtig køn pige og du ser rigtig sød ud, tit folk som gør sådan noget er et tegn på de er usikre på sig selv så tror de at de for mere selvtilid ved at være dumme mod andre og kritisere andre det er i virkeligheden bare et kæmpe råb om de er utilfredse med sig selv. du skal ikke tage det så tungt jeg ved godt det er svært ikke at gøre men det er dem der er noget galt med og ikke dig måske er de lidt misundelige på dig og derfor gør de sådan.. ignorer dem og stol på at du selv er et bedre menneske det er ikke udseendet der tæller det er det indre du er så vær ligeglad og stol på du er en køn pige for ellers havde jeg ikke sagt det til dig
    knus herfra og varmer tanker

• #3   22. jul 2011 Mange tak smiley
    Det betyder rigtigt meget for mig.. jeg bliver helt varm indeni smiley

• #5   22. jul 2011 Jeg er også den dårligste i klassen til matematik..
    Men jeg vil ikke skifte skole, fordi min eneste ven går i klassen.
    Og min bedste veninde og jeg, snakker aldrig sammen mere, tror ikke hun kan lide mig mere smiley

• #6   22. jul 2011 Mange tak.
    Men alle pigerne i klassen kan ikke lide mig ..

• #7   22. jul 2011 Jeg synes ellers du er en meget, meget køn pige. :o) Smukke dig. smiley

• #8   22. jul 2011 Nej, jeg er meget upopulær på 2 skoler(jeg skal op på den anden skole når jeg går ud af 6, og det er den skole jeg er upopulær på også smiley )

Men mange tak :)<3

• #9   22. jul 2011 Jeg ville virkeligt ønske jeg kunne få hjemme undervisning, jeg hader virkeligt at gå i skole smiley
    Det er det værste i mit liv!! Jeg hader det smiley Jeg hader ikke noget mere end det..

• #10   22. jul 2011 Du skal ikke tage det så tungt. Hvad med nogen af drengene? De er nogen gange meget sødere(som venner;o)-), end pigerne er. Det kan være fordi de er jaloux på dig? Over noget, du ikke selv ligger mærke til? smiley Men jeg synes altså du ser rigtig køn ud. smiley smiley

• #11   22. jul 2011 Drengene HADER mig, det er også nogle af dem der har skrevet dét på facebook ..
    Men mange tak :)<3

• #12   22. jul 2011 Skriver i pb. smiley

• #13   22. jul 2011 Okay (:

• #14   22. jul 2011 Du skal ikke tag det så tungt igen smiley
    Hvis de har et problem med dig, så må de selvom det, for jeg sytnes ikke du skal bruge din energi på at bekymre dig om dem.
    Jeg syntes at du er en smadder køn pige, og hvis du selv mener det får du også lidt mere selvtillid.
    Jeg har været mobbet i alle de år jeg har gået i skole og tilsidst orkede jeg det enlig ikke fordi det var det samme hverdag.
    Men jeg syntes at du skal kæmpe vidre også bare sig "skrot op med dem" det gjorde jeg selv tilsidst fordi de behandlede mig som om jeg var luft. selv til dimisionen kunne de ikke engang bare sige hej til mig.
    Men syntes helt klart du skal kæmpe vidre og klare dig igennem selvom det ikke det man mest har lyst til når det er sån', også bare tænk på at du gør det fordi du vil noget med dit liv.
    Der er nogle der tager på efterskole i 9 tror jeg, det kunne jo også være en mulighed så du kommer lidt væk og du får gjordt nogle nye indtryk på folk.
    Nu er jeg en utrolig indadvent pige og bare det jeg er til stævne kan jeg slet ikke, men når jeg føler mig tryk hvor jeg er, blir' jeg en hel anden fordi jeg ved folk respektere mig som jeg er.
    Men igen, jeg syntes du skal kæmpe vidre selvom det ikke er så sjovt igen.
    Ved nogle i din familie eller skolen du går på hvordan du har det eller hvordan de behandler dig?

• #15   22. jul 2011 Hmm..
    Minn familie tager det ikke så tungt, når jeg har fortalt dem det .. og mine venner er ligeglade.

• #16   22. jul 2011 Mange tak smiley smiley

Kommentér på:
Åh altså D:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce