7. maj 2007 Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
spørge skema til jer der ude håber i vil svare;D {{forumTopicSubject}}
*VIS DETTE IK ER TILADT BEDER I SKRIVE DET I EN PÆN TONE OG EMNET VIL BLIVE SLETTET*
ja jeg er ved at skrive en slags raport om vegetarisme bare lidt for sjov men vis jeg selv bliver tilfreds med den kan det ske at jeg sender den ind til et eller andet:D
og jeg vil gerne lidt af jere mening så lidt spørgsmål som jeg gerne vil have at i svare på;D
1. er du vegetar eller veganer hvis ja hvorfor vis nej hvorfor ik
2. har du noget af pels vis ja hvorfor vis nej hvorfor ik
3. hvad sys du om dem der vælger at blive vegetar?
4. tror du det er nemt for at vegetar altså det er jo kun kød vi ik må spise?? skriv vis du ik forstår spørgsmålet;D
5. vis du er vegetar eller veganer hvornår begyndte du så??
6. et sidste spørgsmål til jer der ik er vegetar eller veganger vis jeres hund, kat eller hest eller jere kæledyr smagte som en gris eller en ko ville i så spise den. vis ja hvorfor vis nej hvorfor ik?;D
håber i vil svare på dem;D
feb 2010
Følger: 76 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 91 Svar: 1.288
2. har du noget af pels vis ja hvorfor vis nej hvorfor ik Ja jeg har en masse bomuldstøj, jeg har det fordi jeg synes det er behageligt og gå med
3. hvad sys du om dem der vælger at blive vegetar? det er jo deres ejet valg. men hvis en af mine venner var det ville jeg selvfølgelig støtte dem
4. tror du det er nemt for at vegetar altså det er jo kun kød vi ik må spise?? skriv vis du ik forstår spørgsmålet;D forstår ikke helt
5. vis du er vegetar eller veganer hvornår begyndte du så?? er ikke nogen af tingene
6. et sidste spørgsmål til jer der ik er vegetar eller veganger vis jeres hund, kat eller hest eller jere kæledyr smagte som en gris eller en ko ville i så spise den. vis ja hvorfor vis nej hvorfor ik?;D Jeg kunne aldrig drømme om og spise hest, kanin, kat, hund eller fulg, jeg ved ikke helt hvorfor
Håber du kan bruge det til noget
maj 2007
Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
forklar lige spørsgmål nr 4:D
tror du det er nemt for os der er vegetar at være det??;D
ville egenlig have spurgt mere ind til nr 6 men da du skriver at du egenlig ik ved det vil jeg ik spørger mere ind til det
tak fordi du ville bruge tid på det;D
feb 2010
Følger: 76 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 91 Svar: 1.288
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 120 Svar: 402
2: Det eneste pels, jeg har sidder på mine katte og heste. Fur is for beasts!
3: awesome, det er helt i orden, så længe de ikke kasterhåndtegn af fornærmende karakter mod mig, fordi jeg ikke er.
4: Ved at det ikke er nemt for dem, for hele den danske madkultur drejer sig om grisen og man sætter sig automatisk udenfor selskabet juleaften, hvis man sidder med tofu og de andre flæskesteg. Har en veninde, der må omvende sine madvaner i julen for familiefredens skyld...
5: Ville faktisk allerhelst æde mine egne dyr, for jeg ved at de har haft det godt hos mig. Det kød, man får i supermarkedet kan komme fra stressende miljøer og være fyldt med antibiotika...
Desværre er Luna listet som ikkeværende til konsum, da jeg synes det var uoverskueligt med alle de kurser man skal igennem som ejer, men næste hest ryger i fryseren;-)
maj 2007
maj 2007
tror du det er nemt for os som er vegetar at være det??
spørge skema til jer der ude håber i vil svare;D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside