{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Ridning .VS. Jordtræning {{forumTopicSubject}}

Heei ..
Ved ikke helt hvad jeg nu skal, for jeg synes jeg er gået død i det som jeg nu kan i "jordarbejdet" , Og er også begyndt at ride lidt mere.. Jeg har søgt rigtig MEGET for mere viden. Men kan ikke finde nogen form for mere viden.., Jeg har overvejet at blive springrytter, men vil jo stadig ikke stoppe med jordarbejdet. Agent har ikke haft det godt fra starten af, og ved hjælp af jordarbejdet, har fået ham til at slappe meget mere af. Både med og uden rytter. Hvis jeg begyndte at ride meget mere(Nu rider jeg maks 3 gange om ugen) ville jeg så miste vores venskab,´?
-Jeg søger hjælp til jortræningen, og ting fra ryggen.!
Og hjemmesider hvor man kan lære om muskler og selve hesten..

Skriv hellere end gerne en Pb...
Hilsen Line.;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning .VS. Jordtræning
  • #2   24. jul 2011 Du mister ikke venskabet af at du begynder at ride smiley

- Jeg rider og laver jordarbejde lige meget. Jeg starter altid med at lave jordarbejde inden jeg sætter mig op på hesten, for at være sikker på alle signaler "virker", og at hesten er afslappet inden jeg sætter mig op.
    Og jeg tror da mine heste og jeg lever meget godt i harmoni smiley

Jeg interessere mig meget inden for biomekanik, så hvis du har nogle bestemte spørgsmål indenfor hestens muskler og skelet og alt det inde i hesten, og hvordan hesten fungere når man træner med hesten, er du meget velkommen til at spørge.
    Jeg vil bare godt lige vide HVAD det er inden for biomekanik du vil vide smiley

Kommentér på:
Ridning .VS. Jordtræning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce