{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

"er" jeg go' nok Justin? " kap. 6 {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede tidlig, da min mobil ringede. Der var aligevel kun få minuter til mit vækeur ringede. Jeg satte mig op, og tog min mobil. "Hey swetty det er Justin! " jeg smiled ofr mig selv, og lod mig falde ned i sengen. " hei Justin" " har du sovet godt?" jeg girnede og svarede: " Ja har du, og er du klar? " han svared hurtig: " JA og jeg er bare klar! og glæder mig, har du fået pakket? " jeg smilede igen og svarede: " ja self. gjorde jeg i mandags! " han grinede og spurgte igen: " okay super, håber vi får hotel værelse tæt på hnanden! og glæder mig til at optage i danmark! " jeg smilede, og svarede: " Også mig, har ikke været der eller snakket dansk i snart 3 år " " okay men vi ses, jeg må gøre mig klar! " " ses! " jeg lagde på, og lod mig falde ned i min seng. Jeg rejste mig op og og noget alm. tøj på. lavede jeg hestehale. Jeg gik neden under med alle mine ting, og spiste noet morgenmad. Min forældre var ikke oppe, og kom først nu i tanke om hvordan kommer jeg enlig der over? der gik 5 minuter så hørte jeg en bil dytte. jeg gik ud, og så Justin i hans bil. " læg tingene om bag i, og hop ind! " jeg grinede over hele hovedet.

Jeg hoppede ind, ved ham og vi kørte. " hvordan viste du jeg ikke havde noget at køre i? " han smilede som om han havde glæd sig til det spørgsmål, og svarede: " din far og jeg aftalte det! " han grinede igen sig julegris smil. Jeg sad bare og grinede, han smilede længe indtil jeg spurgte: " hvad siger Selena?" han kiggede ned, og jeg lod være med at sige mere. Jeg kiggede ud af vinduet. " du skal ikke være sur, jeg snakker med hende i aften. hvad tænker du på? " jeg kiggede over på ham, og svared: " hmm " han svarede ikke med det samme. " du er ikke sur vel?" jeg smilede og svarede: " DU ER SÅ NEM! " jeg grinede mega meget. Justin rødmede helt!. Jeg sad bare og grinede.

Da vi ankom lod vi tingene blive i bilen, og gik ind i en stor hal. " er i klar? " vi kiggede smilede på hnanden og svared sammen: " JA! " de grinede og sagee: 2 okay vi skal med et fly til Canada, jeg kunne så å Justin at han var ved at sprange af glæde. jeg smilede og sagde: " Jubii! " jeg smilede og krammede mig. Vi kørt ud i lufthaven, da vi kom op flyet fik vi mange ting afvide. I dag skulle vi bare lave en scene, også lære hinanden at kende. Justin satte sig ed side af min. "vi tager en bil scene somvi tager på gren skærm" " okay" svarede vi i munden på hinanden. " nå må v så se et kys? " sagde indstruktør og grinede. Men vi tog det alvorligt, kiggede hinanden bybt i øjnede. jeg lukkede øjnede og han kom tætter på, jeg mærkede hans læber mod mine. lidt efter også hans tunge mod min. Jeg kune mærke de andres øjne på os, men tænkte bare: " HA! " Det var vores første snav. vi trakkede mig stille tilbage. alle der sad ved os klappede og vi grinede bare. " vi får nok brug for nogel flere kys i denne film! " råbte indstuktøren Martin. Alle grinede bare af ham, jeg krammede Justin igen.

komantere?

mere kommer i morgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "er" jeg go' nok Justin? " kap. 6
Kommentér på:
"er" jeg go' nok Justin? " kap. 6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce