{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Horselux? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg flytter snart over på en ny rideskole, og der fodre de med horselux kan ikke huske hvad for en slags.

Men har hørt at det ikke dækker nok af det hesten skal have og noget andet.
De fodre også med nogle piller ved siden af smiley

Hvad er jeres mening? Har i prøvet det før?

Håber i vil svare smiley

- Amalie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horselux?
  • #2   25. jul 2011 Eksempel? smiley

• #4   25. jul 2011 Ja ja..

Men hvad er din mening om det smiley

• #6   25. jul 2011 Okay smiley

• #7   25. jul 2011 Hestene elsker det og hvorfor skulle Miljø foder sælge et produkt som ikke dækker hesten fuld ud!? Den påstand forstår jeg ikke du kommer med uden at have noget konkret...medmindre det er fordi hestene ikke får den mængde de burde få...

• #8   26. jul 2011 Du behøver slet ikke dømme mig sådan!

Prøv nu at læs det jeg har skrevet igen.... "Jeg havde hørt"

Der er sjovt nok en grund jeg skriver dette emne. Fordi jeg ville finde ud af om det er godt foder for min pony og om det er noget nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvorfor det er godt/dårligt.

Ved at du kommer her og skriver sådan hjælper mig overhovedet ikke. Så siden du skriver det Vil jeg gætte på du godt kan lide det.

Må jeg så høre hvorfor?

• #9   26. jul 2011 HELT enig med Karina .!!! hestene elsker det og hvorfor hulen skulle et sted som Miljø-foder bruge rigtig rigtig mange penge og tid på at få produceret deres eget foder hvor hestene ikke er dækket ind?!?!
    Dem der har sat de rygter igang kan prøve at studere deres produkter mere nøje før de udtaler sig.

Hestene er FINT dækket ind medmindre du selvfølgelig ikke giver den anbefalede mængde.

Jeg har selv brugt det og var FINT tilfreds især med fiberpillerne.

Og hvis du er i tvivl om din pony kommer til at få det den skal have så besøg Miljø-foder. De ligger GERNE en foderplan for din pony så du kan se om opstaldningsstedet giver den det den behøver

• #10   26. jul 2011 Lyder godt smiley

Det var bare det jeg ville høre.. Har aldrig sagt at det passede det jeg skrev havde jo hørt både godt og dårligt om det.. Det var derfor jeg skrev emnet jo?

Så i må da gerne skrive lidt pænere til mig (forstå mig ret).

• #11   26. jul 2011 Amalie jeg har brugt Horselux fibrepiller, de er super gode med kun 2-3 % stivelse, også god til at holde huld, og sund mave, og indeholder en masse sunde ting. Ved disse skal så tilsættes vitaminer, eller man kan vælge også at bruge Horselux Easy sammen med. Det har jeg så ikke prøvet.

For at vide om hesten nu også er dækket ind er man næsten nød til, at høre erfaringer fra folk der har fået taget en blodprøve af deres hest, ellers ved man jo ikke om man kan regne med den er dækket helt ind : )

• #12   26. jul 2011 Okay smiley

Mange tak for svaret smiley
    Men de har jo også piller ved siden af. Kan det så være det vitamin du snakker om du bruger? smiley

• #13   27. jul 2011 Amalie
    Kan det mon ikke tænkes at de fodre med horselux easy som der så vidt jeg ved, indeholder vitaminer osv.
    og så er pillerne måske horselux fibrepalletes (piller)?

Men tror ikke du går helt galt i byen med Horselux produkterne.

Eneste grund til jeg ikke fodre med det mere, er at det er svært at få fat i øv øv

• #14   27. jul 2011 Jo det kan godt være smiley
    Må hellere også lige få tjekket om hvad de bruger så.

Men vil da helt klart prøve at bruge det og se om der sker en forandring eller om det fungere super.

Ej hvor træls : /

Men tak for hjælpen i hvert fald smiley

• #15   29. jul 2011 Ja det har du nok ret i smiley Men vil i hvert lige prøve det og se hvordan min pony reagere på det smiley

Kommentér på:
Horselux?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce