{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Punk shoot {{forumTopicSubject}}

Hey der ude! smiley

Min far har lovet at lave et mindre fotoshoot af mig her inden for den nærmeste fremtid, hvis bare jeg kom med ideer,lokation osv.
- Min ide er så at få taget nogle pænt vilde punk billeder med min hest (evt. også uden). Problemet er bare at min kreativitiet er i bund lige pt og jeg har bare ingen ideer til lokation eller måde billederne skal tages på.. hm, det er så der i kommer ind i billedet! smiley har i nogle ideer?

- altså jeg har en gråskimmel hest med sort man. Jeg selv har hanekam, som pt er blå og lilla - dette kan dog nå at skifte. Også har jeg alverdens alternativ/punk tøj til rådighed, massere af nitter,sikkerhedsnåle osv. smiley

så fyr løs af jeres kreative sider! smiley på forhånd tak ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Punk shoot
  • #1   11. aug 2011 jeg tænker en skov, når der begynder at komme lidt efterårsfarver og sådan.. og så et eller andet sygt udstyr på hesten, evt. også en smule.. indianer-agtigt? o:

• #2   11. aug 2011 Lyder spændende smiley
    det vil jeg skrive ned, det kan jo altid kompineres med andet smiley
    Tak ^^

• #3   11. aug 2011 nu når du har hanekam kunne det da være fedt hvis du så fik tage nogle vilde billeder hvor du på en mark stod på hesten, og lavede alle mulige akrobatiske stillinger smiley

• #4   11. aug 2011 Hmm det første jeg tænker er kontrasten! Fx kontrasten mellem selve motivet og baggrunden. Vi kan som et eksempel tage din punk-idé. Mach det rå, skødesløse og vilde punkerlook med en meget fin og snobbet baggrund. Det kunne fx være rigmandsmiljøet. En flot hvis patriciavilla eller et slot (fx: (link fjernet) ) med flotte biler og hele pivtøjet, som baggrund, og så miks det med dit punkerlook og en vild make-up (måske noget Gaga-inspireret med et sort lyn ned over dit øje), hvor du fx sidder på hesten i og ser sur/provokerende ud, eller et hvor du fx står med en bass og det ligner at du fyrer den af til heavy metal! Du kan også bruge flotte værelser i slotsstil, med lysekrone, renæssance møbler og mallerier som en kontrastfuld baggrund til et shoot kun med dig, hvor du måske også kan ligne en eller anden vild galning der er gået amok ELLER du kan selvfølgelig også bare posere normalt. Hovedidéen er at skabe en kontrast mellem dig og dine omgivelser smiley

• #5   11. aug 2011 AA@ - akrobat stillinger ved jeg ikke lige om jeg kan længere ;D

Anna - fed ide! må lige undersøge om jeg kan komme til et 'rigmanskvarter'

Tak begge 2 ^^

• #6   11. aug 2011 Vil glæde mig til at se resultatet smiley

Kommentér på:
Punk shoot

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce