{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

pinligt personligt problem {{forumTopicSubject}}

JA det her er lidt pinligt og klamt og snakke om, men nu prøver eg og spørge jer piger/kvinder her inde...

Jeg har nu i snart et år gået og haft problemer med mit underliv. med udflåd, lugt og lidt kløe(det skifter hele tiden mellem skedesvamp og skedekatar). mig og min læge har ikk kunnet finde ud af hvorfor, så nu skal jeg til en gynøklog(staves) og undersøges...

MEN MEN MEN nu kommer mit spørgsmål, kender I noget der kan mindske den grimme lugt bare en lille smule, indtil jeg bliver undersøgt her i slutningen af måneden, da det er VIRKELIG pinligt, især når jeg er nede og træne, det er virkelig begyndt og påvirke mig, især den lugt påvirker mig HELT vildt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pinligt personligt problem
  • #1   12. aug 2011 vakser mig ALDRIG med alm sæbe der nede, netop fordi det ikk er godt for skeden, og det er svært og få vasket alle sæberesterne væk...

hverken intimsæbe eller de der mælkesyrekapslerfra vivag) virker....
    og det er altså kun lugten jeg midlertidig gerne vil have mindsket bare en smule så ville jeg være den lykkeligeste kvinde i verden indtil mig og lægerne finder årsagen til hvad der er galt

• #2   12. aug 2011 Louise H
    undskyld men hvis nu du læste mit sidste indlæg, så skrev jeg der at den havde jeg prøvet, og de virker heller ikk

• #3   12. aug 2011 ja har lige læst det... men passer det virkelig man kan købe den i netto butikker?

• #4   12. aug 2011 Pernille B S : Undskyld men det havde jeg lige overset...

• #5   12. aug 2011 Louise H
    det er helt i orden... smiley

Rina
    okay jeg må ned i min netto og se om det kan passe. for ud fra hvad jeg kan læse er det vist den eneste butik i nærheden af mig hvor de sælger dem

• #6   12. aug 2011 har du prøvet at skylle med atamon? Det er kold og kan svie lidt.. men det er værd at prøve

• #7   12. aug 2011 Hmm, jeg havde problem med at det kløede og sved i en periode også (især ved sex), jeg fik flere behandlinger mod svamp fra min læge, uden at det hjalp...

En veninde foreslog om jeg måske ikke kunne tåle tamponer.. Siden jeg skiftede til bind har jeg ingen problemer haft..
    Aner ikke om det er det samme for dig, men måske en mulighed?

• #8   12. aug 2011 ..Hvis du nu ikke kan tåle tamponer, som Eva foreslår - så er også muligheden "ladycup" - har hørt mange gode erfaringer, har dog ikke selv prøvet den endnu, men det er da planen.. smiley

http://ladycup.dk/

• #9   12. aug 2011 Mette - Sådan en bruger jeg faktisk.. Den er ikke helt så god som en tampon. Det er nødvendigt at have et tyndt bind på til at opsamle spild - især hvis man ikke får den på fra det øjeblik menestruationen begynder ca. :o)

• #11   13. aug 2011 det har i hvert fald ikk noget med sex og gøre... har ikk haft sex siden november eller sådan siden dette her problem satte en stopper for den slags... er så øm at selv lægen havde rigtigt rigtig svært ved at undersøge mig....

men vil prøve og kigge efter det der ladebalance... hvis bare det kan hjælpe på lugten i mens jeg træner så er jeg glad indtil jeg kommer på syghuset og bliver undersøgt

• #12   13. aug 2011 nu tænker jeg lidt i andre baner... er du blevet undersøgt for en lille parasit lignende ting som hedder trichomonas.( staves) Den giver anledning til en frygtelig lugt, og kløe... det kan komme og gå, men blusser ofte op igen.

Det er super nemt at opdage, lægen tager bare lidt skedesekret og under mikroskop, og så kan det påvises. jeg har desværre selv haft dette engang for år tilbage, da jeg fik ny kæreste. og synes virkelig jeg lugtede grimt, blev utrolig øm, og de sved...

prøv at foreslå, du kan blive undersøgt for dette.. da det, efter hvad min gamle læge sagde, kan ligge i dvale ligesom klamydia...

• #13   13. aug 2011 jeg er blevet undersøgt for svamp karata, og fået lavet sådan et skedesekret, kæft, klamydia... ja min læge har undersøgtmig for div ting og sager. og det er jo påvist at det gang på gang er svamp eller karataer jeg har

• #14   14. aug 2011 ja p-piller har jeg også en mistanke for at gøre det... men min "nye" læge min egen læge er stoppet så hendes kollage i samme praksis har overtaget. men han vil ikk give mig nogle nye for han ved ikk hvad for nogle det skal være(mig mø gal på ham).
    men nu er det jo også lige pt kun lugten jeg vil have minsket midlertidig, og så må hjørring syghus jo se når jeg kommer der op om jeg skal skifte p-piller

• #15   14. aug 2011 en anden ting der kan være årsag er børneorm, det giver netop også gentagne problemer, med skedesvap, katar osv, og det kan man godt få selv om man ikke er i direkte kontakt med børn

• #16   14. aug 2011 hvis det var børneorm så tror jeg nok min læge var kommet med det forslag....

skriver igen igen igen. at det er ikk årsagen jeg søger lige pt, for den skal syghuset sq nok finde når jeg kommer der op. det er KUN lugten jeg midlertidig kunne tænke mig og få mindsket, så jeg lugter knap så meget nede i fitness centeret

• #17   15. aug 2011 Jeg har haft god erfaring med at holde mig væk fra mælkeprodukter... Det kan du jo prøve... Minus mælk, minus ost, minus youghurt osv. Det virker ikke den første uge eller måske 14 dage men derefter skulle der gerne ske noget... Også ens hud får det bedre.
    Og så brug en neutral bodyshampoo til hele kroppen som det eneste. Meget enkelt og ligetil. Glæder mig til at høre om det virker.´Så giv gerne en tilbagemelding.

Mvh Catia

• #18   15. aug 2011 nu spiser jeg i forvejen ikk rigtigt mælkeprodukter.... spiser kun lidt smør på mit brød det er hele, da jeg slet ikk kan lide mælkerpodukter ud over smør og kakaomælk

Kommentér på:
pinligt personligt problem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce