{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

1er pony salg {{forumTopicSubject}}

Godaften mennesker.
jeg er så heldig jeg må få min egen pony efter 7 års plagen.. Nå men jeg kan overhovedet ikke finde nogle..
de skal være fine og ha poitenale elller kunne noget..
fra 5 til 12 og maks 60.000 men jeg kan bare ikke finde nogle ?
er der nogle er jer der ved hvor man skal kigge efter dem ud over de almindelig sider som everhorse, ridehesten, og hestenettet osv. sys bare det er træls når man endelig har fået lov til at få en at man ikke kan finde den rette :((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1er pony salg
  • #3   14. aug 2011 Jeg har ponyen du søger - tjek min dejlige Bas smiley

• #4   14. aug 2011 Jeg tror det er de tre sider, som du allerede har kigget på, er der du har størst chance for at finde din drømmepony men ellers måske gå ind på nogle beriders hjemmesider, de har ofte andres heste stående på deres side smiley

• #5   14. aug 2011 Har du prøvet JM horses og Per Thybo, min veninde fik en fin pony ved JM horses.. Man kan jo være heldig at finde en god en:-D..

• #6   14. aug 2011 Der er også salgsstalde smiley

• #7   14. aug 2011 jamen hvor finder man beridernes hjemmesideer ? smiley

• #8   14. aug 2011 Du kan altid prøve hos en hestehandler, men de kan nu godt svindle noget så grusomt. Forhør dig hos nogen der har erfaring hos en hestehandler, der handler med kvalitet og som ikke svindler. Jeg har fået en super pony, trods en smule svindel.

Men det kan dog være svært at finde en pony der kan mange ting til 60.000, fordi folk forlanger meget mere af deres bedstevenner, hvilket er klart. Jeg synes du skal forhøre dig herinde, for har set mange gode ponyer.

Hvad søger du for en pony? Dressur-betonet eller spring-betonet? For så er der mange, mange ting man skal tage stilling til. Især med hestens udstyr, hvis der kræves alverdens special udstyr, så er det bestemt ikke dét værd, ikke som første-gangs pony smiley Tro mig, jeg taler af erfaring!

• #9   14. aug 2011 Hestehandler har jeg hørt meget dårligt om.. så .
    jeg sys det bare det svært at finde den rette. så har den en fejl eller så er den for dyr eller så er den for lille smiley eller så er det et eller andet smiley
    dressur pony. den skal have stort pointenale og eller kunne en masse smiley og nej den behøver ikke at have udstyr med hvis det var det du mente smiley

• #10   14. aug 2011 Nej, det er ikke fordi den skal have udstyr med. Men når du prøver pony, og den skal være dressurbetonet, så læg mere til hvad bid den rides med. Rides den med alm. bid eller et eller andet special bid? Den skal jo helst ikke rides med stang og kæde.

Men hvis den skal kunne en masse, så er man oppe i de 80.000, hvis den skal have erfaring, hvilket jeg klart vil anbefalde. Jeg købte min som springpony, men fordi ingen kunne styre hende, blev hun til dressurpony, idet hun var nemmere at styre. Den gang galoperede jeg ikke på hende, og i dag rider vi P-klasserne.
    - Så du kan sagtens købe en pony, som måske ikke har fået meget og som ingen erfaring har, men det er en hård og lang vej. Og den gang havde hun ikke potientiale til dressur.

Jeg synes klart du skal forhøre dig med nogle du kender med hestehandlere. Ham jeg fik min hos er simpelthen så god. Jeg tror halvdelen af pensionærene hvor jeg har min pony stående, har købt hest eller pony hos ham, og de har alle være sindssygt gode!

Men forgudsskyld, kig ikke efter nogen under 7år, for så skal du kæmpe dine ponyår ud. Køb dig en pony som kan gå LB-LA i dressur, så du får nogle gode år. Det er mit bedste råd til dig. Så kommer du meget længere. Og den behøves ikke gå LA i dressur, hvis den har potientialet, men du skal bare forvente at du så skal træne ihærdigt. smiley

• #11   14. aug 2011 ..Jeg har en 3 års hoppe og en 4 års vallak til salg! Se evt. dem?

• #13   14. aug 2011 Nåårh på den måde smiley
    ja det er det , men det er bare svært at finde en ..
    ja det er det..
    du kan jo sagtens finde en lækker en som ikke kan så meget smiley
    kender du nogle ? smiley

• #14   15. aug 2011 hvis du finder lidt flere penge, har jeg ponyen! smiley

• #15   15. aug 2011 Prøv at søge beriderens navn på google eller et andet søgeprogram, der kommer der ofte op beriderens hjemmeside. smiley

Jeg har også en stor 1'er tilsalg du kan evt. kigge på ham på min profil smiley

Kommentér på:
1er pony salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce