671 visninger
|
Oprettet:
1er pony salg {{forumTopicSubject}}
Godaften mennesker.
jeg er så heldig jeg må få min egen pony efter 7 års plagen.. Nå men jeg kan overhovedet ikke finde nogle..
de skal være fine og ha poitenale elller kunne noget..
fra 5 til 12 og maks 60.000 men jeg kan bare ikke finde nogle ?
er der nogle er jer der ved hvor man skal kigge efter dem ud over de almindelig sider som everhorse, ridehesten, og hestenettet osv. sys bare det er træls når man endelig har fået lov til at få en at man ikke kan finde den rette :((
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 199 Svar: 947
apr 2009
Følger: 50 Følgere: 49 Emner: 1 Svar: 42
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 134 Heste: 4 Svar: 486
aug 2007
Følger: 94 Følgere: 91 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 354
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 388
jul 2006
Følger: 100 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 640
Men det kan dog være svært at finde en pony der kan mange ting til 60.000, fordi folk forlanger meget mere af deres bedstevenner, hvilket er klart. Jeg synes du skal forhøre dig herinde, for har set mange gode ponyer.
Hvad søger du for en pony? Dressur-betonet eller spring-betonet? For så er der mange, mange ting man skal tage stilling til. Især med hestens udstyr, hvis der kræves alverdens special udstyr, så er det bestemt ikke dét værd, ikke som første-gangs pony
nov 2008
jeg sys det bare det svært at finde den rette. så har den en fejl eller så er den for dyr eller så er den for lille
dressur pony. den skal have stort pointenale og eller kunne en masse
jul 2006
Følger: 100 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 640
Men hvis den skal kunne en masse, så er man oppe i de 80.000, hvis den skal have erfaring, hvilket jeg klart vil anbefalde. Jeg købte min som springpony, men fordi ingen kunne styre hende, blev hun til dressurpony, idet hun var nemmere at styre. Den gang galoperede jeg ikke på hende, og i dag rider vi P-klasserne.
- Så du kan sagtens købe en pony, som måske ikke har fået meget og som ingen erfaring har, men det er en hård og lang vej. Og den gang havde hun ikke potientiale til dressur.
Jeg synes klart du skal forhøre dig med nogle du kender med hestehandlere. Ham jeg fik min hos er simpelthen så god. Jeg tror halvdelen af pensionærene hvor jeg har min pony stående, har købt hest eller pony hos ham, og de har alle være sindssygt gode!
Men forgudsskyld, kig ikke efter nogen under 7år, for så skal du kæmpe dine ponyår ud. Køb dig en pony som kan gå LB-LA i dressur, så du får nogle gode år. Det er mit bedste råd til dig. Så kommer du meget længere. Og den behøves ikke gå LA i dressur, hvis den har potientialet, men du skal bare forvente at du så skal træne ihærdigt.
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 27 Svar: 190
nov 2008
ja det er det , men det er bare svært at finde en ..
ja det er det..
du kan jo sagtens finde en lækker en som ikke kan så meget
kender du nogle ?
maj 2007
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 1.025
apr 2009
Følger: 50 Følgere: 49 Emner: 1 Svar: 42
Jeg har også en stor 1'er tilsalg du kan evt. kigge på ham på min profil
1er pony salg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside