{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Årsdag med hesten {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker smiley
Så var det i dag, at jeg havde/har 2 årsdag med min skønne hest, Jolly smiley
På en måde fatter jeg ikke der allerede er gået 2 år! Men på den anden side, har jeg det som om jeg har kendt hende meget længere! :')
Nå, men dagen skulle fejres med noget vi begge elsker!
Min far har for et par dage siden høstet nogle af markerne, så det var et oplagt valg smiley - Vi skulle ud og fyre den af på stubmark! smiley
Jeg ville gerne have nogle billeder ud af det, så jeg inviterede 2 veninder, som så kom og legede fotograf smiley
Vi hyggede rigtig meget da vi sadlede op smiley
Så red vi på stubmark smiley
Skridt gik helt fint smiley Men trave det kunne man altså ikke, det var jo alt for langsomt smiley Så vi fik lige et par uplanlagte galopturer smiley Men det griner jeg af, for det viser hvor glad og frisk hun er smiley
Så ville vi jorde lidt da vi var varmet nok op til det smiley
Vi tog et par turer. Men så gik den ikke længere. Vi jordede, og jeg kunne se jeg hellere måtte begynde at stoppe hende. Men ville hun det? Nej nej. Så jeg forsøgte at dreje hende, samtidig med jeg forsøgte at stoppe hende lidt. Så begynder hun at løbe mod en anden mark, bag en vej og nogle træer, hvor der dog er så der bl.a sagtens kan komme en traktor igennem. Så tænker jeg nå okay, det går lige, så stopper jeg hende bare der.
Og VUPTI! Så vender hesten lige 90 grader, og af ryger jeg.
Jeg nåede at mærke slaget da jeg landede, inden jeg opdagede at Jolly var på vej væk! Op ad mod hovedvejen! Og væk var den fysiske smerte.
Hun travede op ad mod vejen.
Jeg gik hurtigt efter hende, løb ikke af frygt for at hun ville løbe hurtigere! Aldrig nogensinde i mit liv tror jeg jeg har frygtet noget så meget! smiley
Men hun gik heldigvis tilbage til folden til min pony Lotte smiley - Som så desværre viste sig at være halt! smiley

Det lyder slemt, men udover alt det, har vi haft en rigtig god dag! Vi fik ikke jordet igen, men derimod travet lidt.
Vi fik nogle rigtig gode billeder og en meget god afslutning med en masse gulerødder og kys smiley

Hvad har i lavet i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årsdag med hesten
Kommentér på:
Årsdag med hesten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce