Pavo grow vs. Sure grow {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har fik for en uge siden en 1 års DV hoppe, som jeg snart skal have ind fra sommergræs, så derfor skal jeg have fundet det rigtige foder til hende.
Har givet hende lidt Sure grow (brogaarden) en gang i mellem, da jeg har lidt over en sæk tilbage af det, da det var planen at min (nu afdøde) 2 års, skulle begynde på det, da jeg har hørt meget godt om det.
Men har oss hørt mange snakke godt om Pavo's foder, og de har jo det der Pavo grow (mener jeg det hedder), som er til plage. Og kan måske få en butik til at levere Pavo produkter direkte ud til mit opstaldingssted, så det ville være dejlig nemt.
Desuden har min 1 års hoppe oss lidt problemer med at tygge Sure grow, da det er sådan nogen små sammenpresset "piller", som hun får lavet til pulver, når hun tygger på det. Men det kan være hun bare lige skal "lære" at spise det.
Har i nogen erfaring med en af disse 2 slags foder? og hvilken af dem vil i anbefale?
Ved i hvad en sæk Pavo grow koster og hvor meget hesten skal have? - Hun er stor! Ca 160 allerede og lidt kraftig bygget.
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
jeg er mener til suregrow - hun holdte vægten meget pænere og voksende mere nævnt på de alligevel kun 800g hun skulle have iforholdt til pavo.
men det er jo en smagssag
nov 2005
Følger: 193 Følgere: 170 Heste: 7 Emner: 392 Svar: 2.539
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.061
nov 2005
Følger: 193 Følgere: 170 Heste: 7 Emner: 392 Svar: 2.539
500 g
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.061
Okey, men jeg starter nu ud med den mængde de anbefaler, så kan jeg jo se om hun bliver for tyk. Regner med at hun kommer til at veje mindst 600 kg som fuldvoksen, og vil ikke risikere at hun bliver for tynd, for sys det er vildt svært at "fede" en plag op igen, hvis den først er blevet for tynd (prøvede jeg med min anden plag).
Pavo grow vs. Sure grow
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside