Afhængig af sukker ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle derude :o)
Jeg har et stort stort problem, jeg tror jeg er afhængig af sukker! Jeg har altid godt kunne li chips og søde sager .
Da jeg var lille måtte vi kun få slik om lørdagen, men da mine forældre blev skilt havde min mor lidt svært ved a holde det nede, så det blev til chips og slik lidt for ofte . - Blev desværre en smule chobby a det . Men det har jeg heldigvis for længst tabt og har fået en flot og veltrænet krop, efter jeg begyndte a træne heste og ride konkurrencer på eliteplan .
Anyways, nu efter jeg er flyttet hjemmefra og har fået mine egne penge er det simpelthen gået galt for mig, jeg har lyst til sukker hele tiden! Jeg spiser slik næsten dagligt . Det som om jeg skal ha mit daglige sukkefix for at dagen bliver god :s tror VIRKELIG jeg er blevet afhængig af sukker :o( og det begynder man så småt at kunne se på min krop nu :o( er lige startet på HF igen, så jeg får ikke redet nær så meget, så ja, træningen er der ikke og så spiser jeg konstant slik, chips og sodavand. Jeg kan mærke at jeg træt hele tiden, udmattet og ingen energi .
Har prøvet en milliard gange a lave væddemål med mig selv og laver aftaler med min kæreste om kun a spise slik én gang om ugen - han ror kajak på internationalt plan, så han skal også være i god form .
- Men lige så snart han er væk går jeg lige i fælden igen :o(
Så ville høre om i kender til nogle "behandlinger" eller noget der virker, erfaringer eller andre ting ?
mar 2008
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 296
maj 2005
Følger: 334 Følgere: 589 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.614
sep 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 1.061
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
Har prøvet a købe ting som sunde snacks jeg kan spise istedet, men synes det kan være rigtig svært at finde noget der smager " godt nok" :s
maj 2005
Følger: 334 Følgere: 589 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.614
Afhængig af sukker ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside