{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Afhængig af sukker ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle derude :o)
Jeg har et stort stort problem, jeg tror jeg er afhængig af sukker! Jeg har altid godt kunne li chips og søde sager .
Da jeg var lille måtte vi kun få slik om lørdagen, men da mine forældre blev skilt havde min mor lidt svært ved a holde det nede, så det blev til chips og slik lidt for ofte . - Blev desværre en smule chobby a det . Men det har jeg heldigvis for længst tabt og har fået en flot og veltrænet krop, efter jeg begyndte a træne heste og ride konkurrencer på eliteplan .
Anyways, nu efter jeg er flyttet hjemmefra og har fået mine egne penge er det simpelthen gået galt for mig, jeg har lyst til sukker hele tiden! Jeg spiser slik næsten dagligt . Det som om jeg skal ha mit daglige sukkefix for at dagen bliver god :s tror VIRKELIG jeg er blevet afhængig af sukker :o( og det begynder man så småt at kunne se på min krop nu :o( er lige startet på HF igen, så jeg får ikke redet nær så meget, så ja, træningen er der ikke og så spiser jeg konstant slik, chips og sodavand. Jeg kan mærke at jeg træt hele tiden, udmattet og ingen energi .
Har prøvet en milliard gange a lave væddemål med mig selv og laver aftaler med min kæreste om kun a spise slik én gang om ugen - han ror kajak på internationalt plan, så han skal også være i god form .
- Men lige så snart han er væk går jeg lige i fælden igen :o(

Så ville høre om i kender til nogle "behandlinger" eller noget der virker, erfaringer eller andre ting ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhængig af sukker ?
  • #1   24. sep 2011 bm

• #2   24. sep 2011 Lyder meget som mig smiley Og folk som ikke kender til det, forstår ikke hvordan man har det. Har fået at vide af flere; jamen så lad dog være, hvis det går dig så meget på. Men kan simpelthen ikke stoppe! Jeg holdt op med at ryge for næsten to år siden, og selv det have jeg mere nemt ved, end at lade være med at spise slik. Bare for at sætte tingene i perspektiv smiley Og det ødelægger både mit helbred og min pengepung smiley

• #3   25. sep 2011 Lad være med at have noget som helst sødt i huset, køb i stedet sunde snacks, selvom det godt kan være lidt nedern når man er vant til at spise sukker - Bare gør det smiley

• #4   25. sep 2011 Jeg er generelt meget viljestærk, men på det her punkt bliver jeg overvundet hver gang! Jeg laver væddemål med mig selv og det plejer ALTID a virke, fordi jeg er så meget konkurrencemenneske!
    Har prøvet a købe ting som sunde snacks jeg kan spise istedet, men synes det kan være rigtig svært at finde noget der smager " godt nok" :s

• #5   25. sep 2011 Igen er jeg meget enig med dig, Eðall Hestar !. Jeg har endnu ikke fundet noget som kan "erstatte" min sukkertrang. De fleste siger; prøv frugt eller nødder eller andet i den stil. Men det virker bare ikke. Desuden er jeg virkelig kræsen, så det er rigtig svært at finde noget, som fungerer for mig. Og det med at skulle tænke på konsekvenserne, gør jeg hver eneste dag. Specielt når jeg ser mig i spejlet. Men det virker stadig ikke. Desuden er jeg fantastisk til at lave undskyldninger for mig selv, og kan ikke overbevise mig selv om, at jeg ikke har brug for det. Det er lidt en ond cirkel. Så ja jeg har faktisk prøvet alt. Indkøblister med kun det nødvendige, lad være med at købe ind på tom mave. Love mig selv at nu skal det være slut, og endda handlet ind med min kæreste, så han kunne holde i ørerne. Men intet virker. Og som jeg sagde før, så kan folk ikke forstå det. De fleste mener bare at man skal tænke i andre baner, men det er ligesom prøvet. Så står stadig alene og på bar bund, uden at vide, hvordan jeg kommer videre herfra smiley

Kommentér på:
Afhængig af sukker ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce