{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Går under hegnet HJÆLP ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle..
Jeg har jo denne dejlige shetlænder Robin..
Vi fik ham i juli måned og har aldrig haft problemer med ham..
Indtil i går, kom hjem fra skole, og Robin stod på den anden side af hegnet, nå fint nok, jeg vidste der ikk var strøm i pga et kabel der skulle skiftes..
Han kom ind igen, og ja samme skete til morgen :S
Jeg fik sat nyt kabel til og der var strøm i nu..

Jeg kom så hjem for en time siden, og Robin var væk, han var ikk til at se, jeg ledte efter ham hvor han var de sidste par dage, var steder jeg vidste han kendte, men nej han var væk..

Havde kaldt mange gange og højt på ham i håb om han hørte mig..
Jeg skulle til at ringe til politiet hvor jeg så ser Robin komme luntende fra skoven af (den anden side af hvor han plejede at være)..
Jeg fik ham på folden, og ja han virker faktisk skræmt for mig og har aldrig slået ham eller noget sagde kun at det måtte han ikk og hvor han havde været..

Jeg har tjekket hele folden og der er ingen steder der er hul eller noget, og har tjekket der er strøm i hele vejen rundt, men intet at finde..

Nu har jeg to spørgsmål..

Hvad kan man gøre for at undgå han går under igen ? for han har tydeligt ingen respekt for strøm :S

Og hvad kan være grunden til at han var så bange for mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går under hegnet HJÆLP ?
  • #2   28. sep 2011 Er bar bange for at hvis vi sætter flere tråde på at han så sætter fast smiley
    Plastikposer er til at gøre hegnet synligt, vi har hvidt og blåt snor så det tror jeg desværre ikk kommer til at hjælpe

• #3   28. sep 2011 Jeg har en masse af disse små bamser og jeg har gjort det at jeg har sat trådnet op ligesom jeg har i haven til mine hunde smiley Det kan de ikke gå under !!!
    Har så stød hegn på indersiden så de ikke læner sig eller klør sig op af hegnet !!! Det virker her smiley
    Du kan bruge rionet hvis du vil have noget mere holdbart smiley

• #4   28. sep 2011 Stald ...

Bliver bar ekstremt dyrt eftersom vi bar på den ene har 800m rundt og dem har vi 4 af :S
    Så bliver sindsyg dyrt

Håber lidt mere på at hører nogen tricks som f.eks. et jeg hørte en gang med at sætte en "antenne" i grimen det vil jeg dog ikk gøre men sådan noget håber jeg på..

• #5   28. sep 2011 Intet har virket her da shettere har en tykkere pels og derfor ikke får stød på samme måde som andre heste !!!

• #6   28. sep 2011 Ja ved det desværre godt smiley er os derfor problemet er så stort..
    er godt nok ikk min hest så ikk mig der burde betale for det hegn uden om..
    Men er så bange for han en dag for smadret hegnet og de 2 andre så os smutter..
    Men håber vi finder en løsning, eller må hegnet jo meget længere ned samt sættes en tråd mere på..

• #7   28. sep 2011 jeg har samme problem med vores Andrea. Er blevet rådet til at gøre manen gennemvåd og lade hende gå på stødet.... det gør nemlig hun mærker stødet som andre heste og dermed får respekten tilbage. Lyder voldsomt men fordi shettere er så tykpelset mærker de det ikke på samme måde.

• #10   28. sep 2011 Han var skam ikk svær at fange, det var først da han kom ind på folden han var bange for mig..

Og ja ved han gjorde det ved jer og hvad i gjorde ved det jo smiley
    Men ja ved godt det blot er fordi der er sjovere bag tråden, men gud hvor er det træls at komme hjem til det lille møg dyr er smuttet under smiley

• #13   29. sep 2011 Nadia jeg er ikk mishandler :S

Men vi har fundet en løsning og han går ikk under nu, og der har ikk været nogen onde metoder eller triks i brug

• #18   1. okt 2011 Nadia
    Jeg ville aldrig smide kæder på ham, eftersom de ikk kan gå i stykker hvis han sidder fast, derfor mener jeg det er mishandling..

Det med strøm i alle kan jeg så sige at de sejeste fjordheste kender Robin meget godt, og derfor ved hun der skal være strøm i alle

Kommentér på:
Går under hegnet HJÆLP ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce