{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Muligvis Mødes med Andy Sixx!!:DDD {{forumTopicSubject}}

Hey Alle! Jeg vil bare lige dele min glæde lidt her. smiley
Tja.. Som overskriften siger... Jeg KENDER Andy Sixx nu. Jeg har Chattet med ham, skal muligvis møde ham, snakke med ham. Og hele Black Veil Brides bandet! smiley

Men i kan da lige få en historie her!!:
Min bedste veninde Agnethe, (kaldt lily, pga. vores webshow :3) er stooor fan af BVB og Andy Sixx. Hun har bare ikke talt om andet. Hendes drømmefyr skal være, ligne Andy, hun er fuldkommen væk i dem. Men ja, sådan er alle fans vel?(-; BTW. Så er hun venner med mange af Andys profiler, også de falske. Andy har så Kontaktet Agnethe, og de har skrevet sammen. Men i starten tænkte hun jo at det sikkert bare var en faker.
Well done... Så har hun så hans skype. Hvor de så i nogle uger har chattet, camet og snakket, med hinanden via skype. Hun har også snakket med BVB og Jinxx har fortalt at Andy jo er single..

Jeg sov så hos hende her i nat. Vi har ikke været sammen længe pga. gymnasium, sygdom osv. Så nu skulle vi jo endelig være sammen! Her igår tror jeg, om dagen. Hun ringede til mig og fortalte at NU vidste hun at det var den ÆGTE ANDY! Jeg var sådan lidt "Ja okay, det jo bare en person som os andre." Så det var ikke så vildt, var lidt mistænksom om hun løj over for mig, men hun har aldrig gjort det før. Hun har været kærester med Chris Dakota, dog ikke ret længe, fordi han ville se de personlige dele af hende. Men det er ikke det det handler om!

SÅ i nat, efter Andy havde været til koncert, skrev han lige kort til Agnethe, og spurgte om hun tændte cam. Well.. :3 Han var på notebook så han kunne desværre ikke. Så skrev hun til ham at hun var sammen med sin bedste veninde. - Mig. Så skulle da lige skrive : "Hey! My name is Laura.. :D" Hvor han så svarer "Hi, I'm Andy Sixx." Yay.. Det var sent så kan ikke huske det hele. Men så skulle han lige ud og skrive autografer osv osv. Men sent om natten kom han på igen. Han prøvede at skaffe et cam, men mener det er Jake Pitts der skulle snakke med kæresten. Så det var lidt svært. Men vi alle 3 hyggede os rigtig.. Andy var dog godt fuld, så måske også lidt fræk i låget, men damn hvor er det vildt. smiley Han kommer til Danmark i næste uge, fordi han skal til et møde, men så har han inviteret Agnethe ud, hvor han også har en designet BVB kjole, som han vil gi hende. Han har også skrevet en sang til hende, og filmet imens han synger, med en guitarist ved siden af. smiley "For my angel". Han kan ikke udtale hendes navn, så han kalder hende Angel. smiley Har så tjekket om sangen / videoen er på Youtube, det er den ikke. Så er sikker på det er ham! Mange vil nok reagere sådan: "Det er jo bare en faker"... Det kan de da bare sige. smiley

Hvis der bliver mere mellem dem to, og Agnethe skal med ham på tourné osv, vil hun have mig med. Hun siger hun ikke kan undvære mig, uanset hvad. Hun vil dele oplevelsen med mig. Og Andy vil også gerne hilse på mig. smiley

Det så skønt! Endelig bliver det vi længe har drømt om måske opfyldt!! smiley
At man er ven med Andy, det er da lidt sejt. :3

Btw. Hvad laver i ?:D

Undskyld indlægget blev lidt langt . :3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muligvis Mødes med Andy Sixx!!:DDD
Kommentér på:
Muligvis Mødes med Andy Sixx!!:DDD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce