{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Diskution med underviseren vedr. indspæningstøjler {{forumTopicSubject}}

Ja, landet er tegnet sådan, at min underviser og jeg er kommet lidt i diskution mht. indspæningstøjler. I går da jeg red undervisning hos hende, sluttede hun nemlig af med at sige, at næste gang skulle jeg medbringe longe og indspændingstøjler - og jeg var straks sådan, hvad?? Sådanne 'tvangsmidler' har aldrig været noget jeg så meget som har overvejet at ride med, da jeg personligt mener at der gør mere skade end gavn, så jeg startede med at fortælle hende at det havde jeg virkelig ikke lyst til. Vi nåede ikke at tale færdigt, for både hun og jeg skulle skynde os videre... I går aftes sad jeg så og tænkte meget over det, og besluttede mig for at skrive til hende, og bede om en forklaring, hvorfor? Hun skrev at det var pga. vi skulle rette min opstilling, så jeg skulle ride uden bøjler og med hænderne ud til siden, mens hun skulle longere Stunt. Og for at han ikke skulle gå memd hovedet i skyerne, skulle han så have LØSE indspæningstøjler på. Jeg var stadig imod det, så undlod at svare. I dag skriver vi så sammen igen, og hun jeg skriver at jeg stadig ikke har lyst til at ride med det, da han sagtens kan gå fint uden, ikke til biddet - men heller ikke med hovedet i skyerne. Hun svarer så at der er stor forskel på hvordan de bruger ryggen når de går til biddet og når de bare går, så arbejdet i longen vil ikke være lige så effektivt (for mig). Hun bliver ved med at pointere at de kommer til at være LØSE, så han ikke skal arbejde imod dem eller noget..
Jeg er bare sådan kommet i tvivl, for jeg kan jo sagtens se hendes pointe, jeg tror mere der er hele 'princippet' jeg frygter, at det ene bære det andet med sig. Jeg er forholdsvis enig med min underviser, og jeg ved, at hun har styr på hvad hun laver, men lige dette, har jeg ikke bare lyst til at lukke øjnene for.
Jeg ville lidt høre jer om, hvad i ville gøre? Og hvorfor? Har i nogle eafaringer der kunne være til hjælp? Generelt: Hjælp!

Dette indlæg er ikke ment som til at støde nogle der bruger indspændingstøjler el. lign.
Stavefejl er gratis.

Laura

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diskution med underviseren vedr. indspæningstøjler
Kommentér på:
Diskution med underviseren vedr. indspæningstøjler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce