{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Problem som end ikke dyrlægen kan hjælpe med? KIG {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står i den trælse situation at min hest er EKSTREMT tynd og nu har jeg efterhånden prøvet alt, men intet hjælper.

Indtil jeg fik af vide af min mors kollega at hun havde en hest som også var tynd (der var andre problemer også). Hun havde også så småt givet op, og ville prøve noget helt andet. Så hun fik fat i Tove Nielsen ( www.naturgaarden.dk) - Jeg ved ikke præcis hvad hun er, men det kan i læse på hjemmesiden.

Ihvertfald kom Tove ud til hendes hest og gjorde nogle ting ved hesten, og fandt så ud af hvad der var galt. Tove kan (ifølge hende selv) finde ud af om hesten fx. har en svampeinfektion i maven. Hun fik ihvertfald den hest på rette køl igen, udover det havde ejeren noget med sine nyre og hun havde lidt problemer med det - også det hjalp Tove med.

Hun hjælper både mennesker og dyr til at komme i balance igen. Om det hjælper? Efter den historie jeg fik af vide, tror jeg på det, og jeg agter at give min kære hest endnu et forsøg på at blive rask.

Problemet er bare, at klinikken ligger i nordjylland, og jeg har ikke lige sådan mulighed for at komme derop, og hun vil helst ikke hele den vej herned (Fredericia) bare for en hest. Så hvis du har et problem med din hest, som end ikke din dyrlæge kan fikse, så giv det en chance og ring til hende, hvis du altså bor et sted i sydjylland smiley

Hun kommer herned - hvis altså der er nok kunder, d. 25 Oktober smiley

Nanna Jessen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Problem som end ikke dyrlægen kan hjælpe med? KIG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce