Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis det sker :'( {{forumTopicSubject}}
Bliver bare nødt til at komme ud med det..
Ejeren af min part vil ikke have ham mere, så hun har tilbudt os og leje ham.. det vil vi jo helt sindssygt gerne (specielt mig), men problemet er penge.. så hvis vi ikke kan finde en opstaldning tæt på, til en meget billig pris, hvilket jeg lidt frygter vi ikke kan, så lejer ejeren ham ud til en anden og jeg har INGEN indflydelse på hvem det bliver.. det kan jo være hun/han så flytter ham helvedes langt væk så jeg ikke kan fortsætte som part på ham, eller at personen er .. svær at være part ved på den ene eller den anden måde - eller at personen slet ikke vil have en part..
Ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det her, for Cavi betyder virkelig alt for mig, og han er virkelig en af de eneste ting der virkelig kan gøre mig glad efterhånden..
Har godt nok 'kun' haft part på ham i et år, men han er nok den hest jeg har haft det absolut tætteste forhold med af alle de åndssvagt mange parter jeg har haft..
før har det mest bare været trist at skulle flytte part for 'iih, nu igen, og det kan da heller ikke lykkes'.. men nu vil jeg virkelig bare ikke væk fra ham, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre
ved godt det ikke er sket endnu, men lige nu peger stortset alt på at vi ikke kan finde et så billigt sted tæt på, også vil min mor ikke..
jeg nægter at gå ind og kigge efter nye parter, for hver gang jeg har gjort det 'for sjov' så er det gået galt med den part jeg har haft i det øjeblik.. og jeg vil virkelig ikke have det her skal gå galt, kan det ikke bare lykkes altså!
jeg vil virkelig ikke væk fra Cavi.. .'(
.. lille frustrationsindlæg herfra..
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 152 Svar: 1.563
Katrine: 1500,- :S
jun 2007
jun 2007
Cavi skal heldigvis sjældent ha' smed, da hans hove vokser langsomt, og pæne, og han har ikke sko.. Det er bare opstaldningen + mad
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis det sker :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside