{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Plastik stave -tungepiercing {{forumTopicSubject}}

Hej Alle:)
Har fundet de her fede tungepiercinger http://shop.bodymod.dk/selvlysende-tungepiercinger-6-stk-pakke-kun-99-kr/
Har ind til nu kun haft akryl kugler med stålstave, men hvad har i af erfaringer med plastik stave? og hvad er mindst skadeligt at have i munden?
på forhånd tak smiley
Iben D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plastik stave -tungepiercing
  • #1   6. nov 2011 Den eneste ulempe jeg syntes der er ved plastik stavene er at gevindet nemt bliver ødelagt, og de går nemmere i stykker smiley

Men det er dem som er mindst skadelige og have i munden smiley

• #2   6. nov 2011 kirugisk stål er sgu heller ik skadeligt, med mindre man er den type der køre tungen og piercingen rundt i hele fjæset - hvilket er både grimt og ser mega latterligt ud..

nu har jeg haft min T.P. over halvdelen af mit liv.. og har aldrig brugt andet en kirugisk stål og har ik planer om andet da det er det reneste produkt at anvende smiley

umiddelbart vil jeg mene at plastik gevind ik holder en hattefis som christinna oz nævner..og at der er meget større mulighed for at den knækker..

• #4   10. nov 2011 jeg har altid brugt plastik og har aldrig haft nogle problemer med dem (:

Kommentér på:
Plastik stave -tungepiercing

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce