{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  musik
  • #1   8. nov 2011 1: 30 Seconds to Mars
    2: 30 Seconds to Mars
    3: My Chemical Romance

xD elsker 30STM smiley

• #2   8. nov 2011 Årh, det skifter sådan ret meget efter mit humør smiley .

Min alltime favorite må være What Are Words (: . Lige nu hører jeg dog Feels Like Home To Me fra My sister's keeper hele tiden! i: .
    http://www.youtube.com/watch?v=ZpWCtwjE1Co

• #3   8. nov 2011 Jeg har ikke rigtig nogen top tre, ligesom Alessandra kommer det an på mit humør, men der er én bestemt sang som jeg næsten altid kan hører uanset humør, og det er:

- Bryan Adams: You Can't Take Me ( http://www.youtube.com/watch?v=bbHDKi-MXw8 )

Har haft den på telefonen næsten siden den kom ud, og jeg kan altid hører uandset mit humør smiley

• #4   8. nov 2011 You can't take me er også en af mine favoritter (: . Sangene fra Spirit filmen er generelt bare helt fantastiske! (:

• #5   8. nov 2011 Jeg har til gengæld nogle bestemte sange som jeg navnlig hører på bestemte årstider, primært vinter og sommer. Det er sange som har en bestemt betydning for mig eller som jeg kan sætte i forbindelse med noget specielt, fx et minde i mit liv, der måske lægger sig til den årstid jeg hører dem på. Det er sange der kan sætte mig i en speciel stemning når jeg hører dem og som giver min fantasi lov til at flyve når jeg hører dem smiley

Vinter (hvad jeg hører pt):
    - Miley Cyrus: "Can't Be Tamed", "Permanent December", "Who Owns My Heart"
    - Edwyn Collins: "A Girl Like You"
    - Svenstrup & Vendelboe: "Dybt Vand"
    - MBLAQ: "Oh Yeah"
    - Michelle Branch: "Here With Me"
    Der er nogle andre også, men de går ind under kategorien: >>Mit humør<< smiley

Sommer (mere varieret og bredere udvalg)
    - Big Fat Snake: "Fight For Your Love"
    - Celine Dion: "Ten Days"
    - Hans Zimmer: "Going To Mexico", "Thunderbird" (Thelma & Louise Soundtrack)
    - Tina Turner/Lion King Soundtrack: "He Lives In You"
    - Medina: "Vi to"
    - Phineas & Ferb Soundtrack: "Busted"
    - Toni Childs: "House Of Hope"

Der er lidt musik for enhver smag - jeg har en meget blandet smag og hører stort set alt, på nær Rap og Techno, det er ikke lige mig, men ellers alt, selv noget opera kan jeg tage smiley

• #6   8. nov 2011 Ja, jeg er generelt bare vild med sangene fra Disney (og bare Disney generelt). Min bror synes at jeg er underlig/barnlig, men jeg synes seriøst at de har så god og varieret musik! smiley

• #7   9. nov 2011 Jeg syntes i alle sammen høre en fedt musik!:)

Kommentér på:
musik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce