{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris hjælp
  • #1   9. nov 2011 under 20.000.. hvis den ikke har lært tölt endnu er den ikke meget værd i den alder..

  • #2   9. nov 2011 efter ejer skulle den kunne tølte med rytter der ved hvad de laver men er brugt som børne hest siden den var 8

  • #4   9. nov 2011 hoppe eller vallak?
    en hoppe kan du avle på, en vallak med fuld stamtavle er ikke noget værd i den alder til konkurrencer, medmindre han har styr på gangarterne, dvs stamtavlen er lige gyldigt.
    Alle heste kan i princippet lære tølt, men en travbundet 4 gænger, eller en 3,5 gænger er jo ikke nemme at lære det og ikke nemme at holde den på.
    Jeg har set en meget meget dygtig pige træne en 3,5 gænger, travbundet, og jeg vil sige at der skal så meget arbejde i at du egentlig køber den som en almindelig pony.

    En super omgængelig børnepony på den højde ligger pt i 12-15.000, mere hvis den har noget dressur uddannelse

    Men, spørg dig selv hvad dit behov er?
    Hvor vil du hen med den?

    at tølte med en rytter der ved hvad de laver kan sagtens være et salgstrick, det lyder dog svært svært, og ikke naturligt for den, men prøv da om du kan få den til at tølte ? måske kan den grisepas eller falder ned i trav hele tiden så det er et arbejde uden lige at holde den i tølt, kan du det arbejde?

    smiley smiley


  • #5   10. nov 2011 jeg vil også sige 10.000

  • #6   10. nov 2011 tølt træningen kan jeg godt selv men det var en ren skuffelse kom der over hesten var super sød men den havde sommer eksem ingen tvivl den var stok halt på venstre forben skulle ha smed og sadel sad på ingen måde ordenligt på hesten spørger så ind til om han altid gør det altså halter og sørme om man ik får et ja hallo hvad med at få en dyrlæge ud så den havde så ondt i ben skylder ryg at den stillede sig hen og stod på bagparten nej hvor var jeg sur men fik da os lige sagt min menning om det så var ik populær da jeg kørte

  • #7   10. nov 2011 FLOT! at du sagde noget...skrækkeligt for dyret....var det nok til at anmelde, for så har du jo pligt til det...

Kommentér på:
pris hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce