{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har tænkt lidt på at starte stævne på min pony i Herning om nogen uger, men ved ikke helt om jeg vil melde til i LD-LC eller LC-LB. jeg har sprunget LD-LC på hende før til stævne, hor vi fik en roset, og hun gik super!:-) Til træning springer vi alt lige fra 110-130 cm. Hvad synes i?(-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp!
  • #1   9. nov 2011 LC-LB..:)
    Det er vel altid rart med noget udfordring, og hvis du springer så højt hjemme, kan du vel ogs prøve ude..?? smiley

• #2   9. nov 2011 Mimmi: Okay? Men jeg har jo brug for hjælp??? Carsello aka.Tanten 8/2-11<3 Savner ponyen < 3: Okay smiley

• #4   10. nov 2011 Jeg syntes du skal tage LD-LC, for der er ingen grund til at starte højere og når du selv tvivler så meget på det, som du vel gør siden du spørger os herinde?
    Så syntes jeg du skal tage LD-LC for at få nogle gode ture, altså min pony har gået mb-ma og jeg starter den i LC-Lb for at jeg skal lære den at kende, og hvis du kun har startet et stævne på den, og i begge to ikke er SÅ stævne-erfarne hvorfor så ikke starte den i ld-lc et par gange?
    -Men det er bare min mening, men hvis du føler i er klar til en lc-lb så prøv det.. du skal bare tænke på at til stævne er ikke det samme som hjemme jeg springer også S-baner derhjemme men rider ikke ma til stævner :-)))

• #5   11. nov 2011 Jeg har jo bare heller ikke så mange ponyår tilbage, og vil gerne hun for oplevet nogen højere baner til stævne. Jeg er overhovedet ikke usikker på en LB. Ville bare grne hører jeres mening, da jeg synes hun gik bedere til stævne end der hjemme (-;

• #6   11. nov 2011 Okay, jeg troede sådan at du næsten lige havde fået den og i ikke var ret gamle osv..
    .Hvis den går bedre til stævne end hjemme, så tag en lc-lb smiley

Kommentér på:
hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce