{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.317 visninger | Oprettet:

Kursus med Laura Schumann {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har været på kursus med Laura Schumann eller fået undervisning ved hende?

Tog med idag fordi Maja's ejer skulle have en mini med, fordi jeg var nysgerrig og for at komme ud og opleve noget.

Har ikke været til kursus før og undervisning er lang tid tiden.

Men syntes det var et super godt kursus og kunne godt lide hendes tilgang til tingene.
Hendes mand Louis var der også og babysittede deres datter, men han kom på banen i forbindelse med en pony der havde bukket nogle gange med rytter.
Resten af tiden var han så med lidt her og der.

Deres tilgang var; vi har ingen metode, vi har ingen gylden løsning, vi har ingen principper og acceptere at tingene kan gøres forskelligt.
Dvs. det at få hesten til at ligge ned, kan gøres på SÅ mange måder - der er ikke en der er mere korrekt end en anden, det handler om hesten.
Ligesom det at stoppe handler om hvad man bedst kan med. Kan man ikke med den metode Laura bruger, så skulle man sige det, så fandt hun en anden løsning.

Der udover startede hun med at spørge de 4 der havde hest med ( 2 børn - den ene 11, den anden 14-15, og to voksne ) hvad de gerne ville op nå.
For hun havde intet bestemt de skulle igennem - kun at hun gerne ville bruge en halv times tid på at træne stop, bak og frem - grundsignalerne. Da hun fandt dem meget vigtige.
Ellers så kunne de sige " jeg vil super gerne kunne longere min hest ", " jeg vil gerne lære den at ligge ned ", " jeg vil gerne have dens opmærksomhed " osv.
Og da vi havde holdt pause så spurgte hun hvordan det gik og hvad folk så gerne nu ville arbejde videre med, da basis signaler var på plads og spurgte om de kunne bruge det.

I det hele taget syntes jeg det var lærerigt, selvom jeg godt kunne se hvad der gik galt for mange af dem.
Så syntes jeg det var lærerigt og se på ude fra, istedet for at stå og være den der håndterede det selv.
Også inkluderede hun også publikum, stillede spørgsmål til dem og tog hele tiden imod spørgsmål.

Så vil meget gerne have en hest med næste gang arrangementet er der.
Ville ønske Maja havde været i live nu :s.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus med Laura Schumann
Kommentér på:
Kursus med Laura Schumann

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce