{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Hingstevalg 2012 {{forumTopicSubject}}

Dyrskue sæsonen er nu godt og vel ovre, og fravænningerne er ved at være overstået, kort sagt er der ved at være ro på det hele med ponyer. Hvilket betyder mere tid til at tænke på andre ting, og for mig hingstevalget til næste år.

Jeg har i år bevidst valgt ikke at tænke over hingstevalg så tidligt som jeg gjorde sidste år, men kan ikke lade være længere. Jeg har lidt gået og tænkt på at køre både Fancy og Rebecca op til Discovery i år. Har tidligere haft Bon Fire i tankerne til Rebecca, men jeg tror alligevel at Discovery vil passe bedre, mest fordi jeg godt kan lide at han er lidt mere smart i det, og jeg synes at Rebecca er så kraftig at jeg ikke vil have en kraftig hingst på hende.
Nu er jeg så ude at overveje om jeg ikke skal køre Fancy op til Albert igen, er jo ret godt tilfreds med udfaldet efter dem i år, så det ville jo nok ikke være så dumt at prøve det igen.

Hvad har I gjort jer af tanker om næste års bedækninger? Har I endelig bestemt krydsningerne, eller er I måske slet ikke begyndt at overveje?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingstevalg 2012
  • #1   22. nov 2011 Jeg har kun en hoppe der skal bedækkes næste åg og det er Minnie og hun skal igen til Wilco da de to matcher rigtig godt.
    Så for mig er det ret nemt at vælge hingst til næste år. Jeg er dog lidt usikker på om lea skal bedækkes eller ej hvis ja må jeg i tankeboks hvem hun skal til

• #2   22. nov 2011 Regner med at Zilver og Regina skal til Waldo... og måske også Cyselle, men det kommer lidt an på hvordan hun ser ud når hun smider pelsen her til foråret smiley

Sine skal nok til Rupert, hvis hans røv er så god som den ser ud til... hun mangler nemlig lidt bagpart smiley
    Afhængig af hvordan hans gangarter ser ud, kunne jeg også godt finde på at bruge ham på Bella og Melissa, da dette er deres svage side. Han har fået top karakterer (4 af 4) for bevægelse i både skridt og trav til kåringen i Sweitz, så hvis de er så gode, så er han bestemt et emne til dem. Og evt. også til Gucci, hvis hun skal ifoles næste år, men hende er jeg stadig ikke helt sikker på.

• #3   22. nov 2011 Jeg er ikke sikker på hvor mange jeg ligger ifol. Men Janelle skal helt sikkert hen til Trym smiley
    Det er en spændene kombination + der kan komme mange sjove farver smiley

Jeg tror nu at lif ryger til Onyx igen.... vi har overvejet at sende Ellis op til Midnight igen...vi var rigtig glade for hvordan piil blev, men ellis bliver jo heller ikk yngre så det skal nok snart være hvis det skal prøves igen...

• #4   22. nov 2011 Følger lige med.

• #5   22. nov 2011 Vi kommer til at bruge vores egne hingste Remco og Blue, og så kigger vi efter om der bliver kåret nogle nye gode hingste som falder i vores smag.

Vi har også snakket om at køre en af vores store hopper til Renoir af Nørvang men nu må vi lige se, vi skal ihvertfald ikke have så mange føl i 2013 som vi får i 2012 smiley

• #6   23. nov 2011 Jeg regner med følgende kombinationer:

Indi + Bernard
    Ingrid + Mosbækmindes Thor
    Light Lucky + Mosbækmindes Yves (evt. Wilco hos Jessica)
    Patsy Cline + Bernard
    Evola + Mosbækindes Tjalfe
    (Honey + Bernard)

Kommentér på:
Hingstevalg 2012

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce