{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Saracen {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere brugt show improver pencils..

Men kiggede lidt på show improver mix..
Nogen der har prøvet begge dele og kan fortælle hvilken er bedst?

Jeg bruger/har brugt det til min hest fordi han var lidt tynd og vil gerne til at bruge det igen til vedligehold ..

Hvad er bedst efter jeres erfaringer ?

Evt nogen der har erfaringer med ren equijewel ?

Håber der er nogle venlige sjæle som vil komme med deres mening smiley

God hul
- Jeanet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Saracen
  • #1   21. dec 2011 Jul skulle der selfølgelig stå smiley

• #2   22. dec 2011 Jeg har brugt show improver mix og det var jeg rigtig glad for. Hun tog dog hurtigt på, så jeg stiftede efter hun havde spist sæk nr. 2.

Jeg er ikke så vild med at fodre med Pencils (Piller) så jeg har ikke prøvet det.

Der er vel ingen forskel på mix og piller bortset fra udformningen? Det var det jeg fik at vide, da jeg købte smiley

• #3   22. dec 2011 Nede i foderstoffen siger de at forskellen er at mixen er bedre.. Men jeg tænkte osse at det var det samme bare i pilke form.. Men mixen skal jo gives som fuldfoder og pillerne som tilskud smiley det tænker jeg i hvert fald.. Men det kunne jo være der var andre som haver bedre erfaringer med mixen smiley

• #4   22. dec 2011 I pillefoder er variationen i foderet ikke så stor som i müsli. :o)
    Hvis det er fordi du har svært ved at holde huld på ham, hvorfor så ikke fortsætte med build up'en også suplere op med rigeligt med hø/wrap, gerne alt det han gider spise. :o) Også sørge for han er dækket ind med vitaminer ved siden af hvis ikke han får fuld ration af Build up'en. :o)

• #5   23. dec 2011 Han får build up i guld ration og wrap at det han kan spise.. Det er for at holde ekstra huld da han godt kan tåle lidt mere.. Syntes bare ikke det er helt nok og må ik give mere build up end han får .. Har forhørt mig ved brogaarden og de siger jeg evt kunne give han show improver piller eller mix.. Ville bare forhøre mig om nogen havde bedre erfaringer med mixen end med pillerne

• #6   23. dec 2011 aarh okay. :o) Så forstår jeg bedre. :o)

Kommentér på:
Saracen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce