Border Collie {{forumTopicSubject}}
Hej alle hundefreaks!!
Jeg er en pige på 14 år, som er ejer af racen Japask spids.
Jeg løber agility og træner en del trick også. Jeg går lange ture mm.
Jeg har ønsket om en BC'er i fremtiden. Mine forældre vil ikke have en da den er for ernergisk for dem.
Jeg ved dog at jeg skal have 1 eller flere hunde før en BC'er da den ikke skal have et liv i en lejlighed mens jeg studere..
Men når jeg engeng er færdig med at studere og har tiden til en BC'er så skal den klart vælges!
Spørgsmålet er så hvilken kennel
Jeg har kigget på mange kennler og er blevet forelsket i Asasara bla.
Hvis i har en Border, hvor er den så fra? og er i tilfredse?
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.369
jan 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 280
Hmm.. Min dreng har det godt ved mig i min lejlighed der er større end mine forældres hus.. han bliver trænet i agility og er på vej til og skal til hans første konkurrencer.. Han er fyldt med energi men han får også en masse gå ture i løbet af dagen..
Har man ikke overskud til og komme ud med en BC skal man lade være de kræver meget..
PAS på hvor du får den fra da nogle kan være fuldstændig skøre og hyler og skriger.. Kender en der fik en hvalp og den sov aldrig mere end 20 min ad gangen og var over alt.. det skal siges hun gjorde alt hvad der står i hendes magt for og tilpasse den men det lykkedes ikke så tænk dig om og kig på forældrene hvordan de er osv osv..
Kan varmt anbefale maliway eller kennel kewstock.. De har hvertfald nogle BC'er der er flikne i hovedet.. <men det kan sagtens lade sig gøre at have sådan en i en lejlighed
Held og lykke
apr 2007
feb 2009
Følger: 278 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 905 Svar: 4.972
Jeg vil ihvertfald gerne vente!
Jeg ville ønske jeg måtte anskaffe mig en nu, da vi har en kæmpe have og gode turmugligheder her. Men mine forældre vil ikke have flere dyr, og slet ikke en hund så aktiv.
apr 2007
Border Collie
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside