{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Border Collie {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundefreaks!!

Jeg er en pige på 14 år, som er ejer af racen Japask spids.
Jeg løber agility og træner en del trick også. Jeg går lange ture mm.

Jeg har ønsket om en BC'er i fremtiden. Mine forældre vil ikke have en da den er for ernergisk for dem.

Jeg ved dog at jeg skal have 1 eller flere hunde før en BC'er da den ikke skal have et liv i en lejlighed mens jeg studere..

Men når jeg engeng er færdig med at studere og har tiden til en BC'er så skal den klart vælges!

Spørgsmålet er så hvilken kennel smiley Jeg har kigget på mange kennler og er blevet forelsket i Asasara bla.

Hvis i har en Border, hvor er den så fra? og er i tilfredse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Border Collie
  • #1   23. dec 2011 Jeg har verdens bedste BCér og jeg elsker den ubetinget.. Den er en god og klog og lydig hund, MEN den kræver masser af motion og aktivering HVER dag. En BCèr er ingen skødehund og skal ikke bo i en lejelighed det er no go, det skal hunde generelt ikke syntes jeg. En BCèr er en brugs hund og det SKAL man vide inden man går ind for at købe sig en. og de er ikke billige hvis du vil ahve en ægte en af slagsen..

• #2   23. dec 2011 Skal den ikke bo i lejlighed ??
    Hmm.. Min dreng har det godt ved mig i min lejlighed der er større end mine forældres hus.. han bliver trænet i agility og er på vej til og skal til hans første konkurrencer.. Han er fyldt med energi men han får også en masse gå ture i løbet af dagen..
    Har man ikke overskud til og komme ud med en BC skal man lade være de kræver meget..
    PAS på hvor du får den fra da nogle kan være fuldstændig skøre og hyler og skriger.. Kender en der fik en hvalp og den sov aldrig mere end 20 min ad gangen og var over alt.. det skal siges hun gjorde alt hvad der står i hendes magt for og tilpasse den men det lykkedes ikke så tænk dig om og kig på forældrene hvordan de er osv osv..
    Kan varmt anbefale maliway eller kennel kewstock.. De har hvertfald nogle BC'er der er flikne i hovedet.. <men det kan sagtens lade sig gøre at have sådan en i en lejlighed smiley

Held og lykke

• #3   24. dec 2011 Og husk at BCér er disponeret for at få/have epilepsi så det er umådeligt vigtigt du også er OBS dér.. Og jeg mener faktisk at en BCér IKKE høre til i en lejlighed, en BCér er en brugshund en aktiv en af slagsen, så jo det er min mening/holdning. :o)

• #4   24. dec 2011 Hvad jeg ved fra trænere mm. Er det bedst for så aktive racer at bo et sted med noget have, og plads omkring sig.

Jeg vil ihvertfald gerne vente!
    Jeg ville ønske jeg måtte anskaffe mig en nu, da vi har en kæmpe have og gode turmugligheder her. Men mine forældre vil ikke have flere dyr, og slet ikke en hund så aktiv.

• #5   25. dec 2011 Vi er ikke enige Katrine D.

Kommentér på:
Border Collie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce