{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Den bedste jul maange år <3 {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley Jeg bliver nødt til at dele min glæde med jer herinde ! smiley
Jeg rider en Fjordhest for en familie, som mine forældre nu er blevet rigtig gode venner med! smiley Sidste år fik jeg lokket mine forældre med ud til Tjalfe (hesten) juleaftensdag, for at jeg lige kunne hygge lidt om ham! smiley
I år ville jeg jo gerne derud igen, men mine forældre var ikke meget for det i starten, men efter en del plagen fik jeg lov! smiley
Da vi kom derud igår formiddag, var hestene stadig ikke kommet ud (klokken ver 10 eller sådan noget xD) og Tjalfe stod og kiggede med glade øjne ud af vinduet da jeg kaldte på ham! smiley
Jeg havde planlagt jeg skulle ud og ride en lille skridt tur, BIDLØST for første gang, dette er en ting, som jeg har holdt meget igen med, da Tjalfe er meget speciel på tur, nogengange så stikker han bare af pludseligt og så kan du ikke stoppe ham igen, før han har lyst til det, så derfor har jeg redet med bid på ALLE ture med ham, da jeg ikke kan være sikker på ham smiley Nårh men jeg fik striglet ham og sadlet op, med Sidepull'en på smiley
Han fik også nissehue på og en fin fletning med blå sløjfe i smiley Da vi var klar tog vi afsted, med fotograf (Datteren til dem jeg rider for) smiley Det gik så fint, selvom de andre heste stod og vrinskede efter ham, så gik han helt afslappet og så SÅ glad ud! smiley Han stoppede for lette signaler (med bid tager det nogengange 5 min at stoppe ham op og så går han alligevel videre!!) og han var så let så let at dreje ! smiley
Da vi ville vende om og skridte hjemad, blev Tjalfe så bange for sin egen skygge xD haha, og han gjorde anspring til at stikke af, men jeg tog det helt roligt og lavede stop signalet, og BUM han stoppede igen!! smiley Det var så fedt! smiley
Da vi kom hjem, fik jeg datteren op som bagrytter og Tjalfe tog det SÅÅÅÅÅ pænt! smiley Han har kun prøvet det 3-4 gange i sit liv og der går LAAAAANG tid imellem, men alligevel tager han det pisse godt og er fuldstændig rolig! smiley Så flot! smiley
Men så fik han nogle godbider og blev sat på fold smiley

og havde en vildt hyggelig juleaften med mine familie og fik nogen rigtig gode julegaver! smiley

- Tjaa.. det var min lille julehistorie.. den er lidt laang, men ville dele min glæde med jer smiley PS. Hvis i vil se billeder er de i dette album: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=347655

Nu hvor jeg er igang, så fylder jeg 18 år om en uge præcis! smiley Jeg har læænge ønsket mig et video kamera, og fik lige at vide idag, at en fra min familie vil give mig det i fødselsdagsgave, så skal med ud og købe det her på tirsdag!!! smiley SÅÅÅÅÅ FEDT!!! smiley

- Cecillie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den bedste jul maange år <3
Kommentér på:
Den bedste jul maange år <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce