5. feb 2009 Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.953
Fotosjov. {{forumTopicSubject}}
Hej alle fotofreaks! Jeg undskylder den bøvede overskrift men kunne ikke rigtig finde på en bedre, da der høre mange spørgesmål ind under emnet :-).
Mig og en veninde skal tage nogle konfirmationsbilleder af hinanden her sidst i April, er der nogle der har fået taget sådan nogle før, som kunne komme med noget man skal huske, passe på, eller bare generelt gode forslag?
Jeg syntes jeg er ved at miste fotolysten somme tider. Måske fordi jeg ikke har et særligt godt kamara, og jeg bliver godt sur på det til tider. Specielt her i vintermånederne! Så regner med at jeg køber et nyt her om ikke særlig længe. Ogog der mangler jeg også inspiration, har taget de "narmale" vandbillede hvor det løber ned over en parfume og et æble, men mangler noget jeg sådan rigtig kan gå i dybten med, og noget der udfordre mig.
Og mig og en anden veninde tager også nogle fotoshoot af hinanden her i ferien, (Både herhjemme og på tenerife) nogle der har nogle gode ideer til baggrund, og måder at stå på?
Og Hvis man skal tage normale portræt billeder af hinanden, (har ikke et fotostudie) hvad kan man så bruge som lidt "fake" baggrund?
Undskyld det er blevet lidt langt, men jeg er lidt i krise! Håber alle har haft en god jul, og får et godt nytår
aug 2006
Følger: 231 Følgere: 253 Heste: 5 Emner: 304 Svar: 1.698
Det er ponyen Pearl Flinder
feb 2009
Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.953
Uden udstyr?
Smilte du bare eller lå du på specielle måder?
aug 2006
Følger: 231 Følgere: 253 Heste: 5 Emner: 304 Svar: 1.698
Havde hovedtøj på, og så var den flettet
feb 2009
Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.953
Fotosjov.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside