{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Fotosjov. {{forumTopicSubject}}

Hej alle fotofreaks! Jeg undskylder den bøvede overskrift men kunne ikke rigtig finde på en bedre, da der høre mange spørgesmål ind under emnet :-).

Mig og en veninde skal tage nogle konfirmationsbilleder af hinanden her sidst i April, er der nogle der har fået taget sådan nogle før, som kunne komme med noget man skal huske, passe på, eller bare generelt gode forslag? smiley

Jeg syntes jeg er ved at miste fotolysten somme tider. Måske fordi jeg ikke har et særligt godt kamara, og jeg bliver godt sur på det til tider. Specielt her i vintermånederne! Så regner med at jeg køber et nyt her om ikke særlig længe. Ogog der mangler jeg også inspiration, har taget de "narmale" vandbillede hvor det løber ned over en parfume og et æble, men mangler noget jeg sådan rigtig kan gå i dybten med, og noget der udfordre mig.

Og mig og en anden veninde tager også nogle fotoshoot af hinanden her i ferien, (Både herhjemme og på tenerife) nogle der har nogle gode ideer til baggrund, og måder at stå på?
Og Hvis man skal tage normale portræt billeder af hinanden, (har ikke et fotostudie) hvad kan man så bruge som lidt "fake" baggrund?

Undskyld det er blevet lidt langt, men jeg er lidt i krise! Håber alle har haft en god jul, og får et godt nytår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotosjov.
Kommentér på:
Fotosjov.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce