{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

anotherway? telepati, meditation mm. {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
Efter min gode veninde har fortalt varmt om et kursus hun har været på omkring telepati/healing har jeg selv søgt sådan et kursus. Jeg googlede, og fandt noget rigtig interessant.

(link fjernet)
Her kan man både få råd/lære at meditere, man kan lære at telepatere med dyr, også afdøde dyr, man kan høre om hypnose og hypnoterapi mm.
Og her har jeg så et par spørsmål til jer:
-Mener I at man kan telepatere med dyr? (Jeg selv mener ja)
-har I været til et arrangement med denne dame?/Er det en pålidelig hjemmeside?

På forhbd tak smiley Og undskyld min dårlige formulering smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anotherway? telepati, meditation mm.
  • #1   27. dec 2011 Telepati foregår ikke sådan med spørgsmål men med kropssprog og føelser - det er hvad jeg har kunne læse mig frem til smiley

    Jeg tror på det, til en grænse smiley


  • #2   27. dec 2011 Tak Jose smiley

  • #3   27. dec 2011 Det vil jeg skisme da gerne! smiley

  • #4   27. dec 2011 altså det her er altid sådan et lidt ømt tema for mange. selv synes mange at jeg er en freak eller hva man nu skal kalde det.. jeg kan selv læse nogle mennesker's (leve) tanker og er flere gange blevet opsøgt af afdøde . (igen, her plejer folk at synes at jeg er sindsyg )
    Med dyr er det sådan at de er de nemmeste for mig at få kontakt med.. jeg har siden jeg er helt lille (uden at vide det) ført telepatiske samtaler med mine kæledyr og er opvokset med den tro at det er helt normalt .. så jeg kan ikk sige andet end ja det kan man absolut godt, men det er ikk noget man sådan bare kan lære. det er ikk noget du sætter dig ned og læser en bog om og går ud og gør. Hvis du vil lære det og ikk selv har lidt følelsen af at du allerede kan kommunikere lidt med din hest, så skal du finde dig en mentor. En person som du føler dig specielt knyttet til og som har nemt ved at komme ind og vise dig hvordan. Selv er min mentor min onkel, selvom jeg har lært mig meget selv og at det har udviklet sig meget naturligt. Men han er ved at hjælpe mig til at bruge det mere fokuseret og målrettet og evt. bruge værktøjer til at tydeliggøre tanker og følelser smiley

    nå et meget mærkeligt indslag herfra. smiley


  • #5   27. dec 2011 Ja, du kan i al fald få almindelige clairvoyant kontakt med heste. Jeg er "kun" clairvoyant og healer, og dem der tilbyder telepati siger at det er en mere direkte kontakt (2-vejs) end alm. klarsyn.

    Hvad jeg er vant til i kontakten:

    Billeder, ord (beder mine guider stave det), billeder som hesten ser, smerter i kroppen, der ses som ved scanning. Hestens følelse og oplevelse (ex. blev jeg voldsomt svimmel, hver gang jeg stillede ind på en bestemt hest).

    Jeg ville gerne vide mere præcist , som ovenstående, hvordan dem med telepati oplever det. smiley


  • #6   28. dec 2011 Lone S: Altså som sagt er det noget jeg har oplevet siden jeg er helt lille, så når jeg har muligheden for at tale med hestene (de er for det meste MEGET tilbageholdene i forhold til andre dyr, hvis det giver mening.) så føles det for mig som om jeg høre mig selv føre en samtale oppe i hovedet?! Altså det er altid min stemme jeg høre, men den ene af dem er bare ikk styret af mig. Det er lidt som at min krop bliver delt af to personer xD ej det lyder skørt at skrive ud .. jeg har aldrig fortalt nogen om det sådan rigtigt. Men det er lidt sådan jeg oplever det, at jeg giver hesten lov til at have en lille del af min krop og via den fortælle sin historie. Det vil sige jeg får præcis de samme smerter som hesten og føler den samme frygt hvis det er det, eller også den samme afslappethed og glæde. Det er lidt som at bevæge sig ind i en anden form for rum.
    Men hestene er svære at føre den slags samtaler med. Jeg har MEGET nemmere ved det med min hund fx. Og vi behøver bare at se på hinanden. Og han fortæller mig hva der er gal, altså et meget tættere bånd. Og det sker også meget mere løbende end ved hesten. Men man kan så også sige at hunden har andre muligheder at gøre det tydligere på smiley så det er klart at det er nemmere og hurtigere samtaler.

    Jeg havde også et marsvin som jeg altid sad og førte lange dybsindede samtaler med da jeg var MEGET yngre. Så det er lang tid siden, og jeg kan ikk rigtig huske det. Men der var det lidt som ved hestene at vi delte det her rum, eller min krop eller hva man skal sige, og så bare snakkede tiden væk, hvis man kan sige det sådan.

    Men altså for at sådan konkludere det, så er det altså i et andet rum end vores realistiske her. smiley Det er som om alt omkring mig forsvinder og det materialistiske ikke eksisterer mere, men at mig og det gældende dyr bevæger os i et helt andet meditativ stadie smiley Det er det sted hvor jeg kun er min personlighed og ikke mit fysiske jeg, og hvor man kan mærke at jorden drejer rundt og at tiderne skifter, og alt går hurtigt, men samtidig har man al tid i verdenen smiley Elsker at bevæge mig i det stadie smiley haha Kan nogle gange godt finde på bare at synke hen og ligge og bare kun være i det stadie uden at der er andre, men bare flyde og slappe af og tænke og intet lave. skabe den her dybe dybe ro.

    Så nu har jeg vist skrevet nok underlige ting. Måske giver det heller ingen mening. Tror folk oplever det forskelligt, så det er bare den måde det er for mig smiley


  • #7   28. dec 2011 Kathie:
    Jeg er helt enig! smiley josephine(som har skrevet længere oppe) er den veninde som har hjulpet mig igang og har gjort så jeg er blevet meget mere interesseret i det! Jeg har kun forsøt én gang at ''snakke'' med en hest. Mit forgik på samme måde du forklare, at vi havde det her rum som du beskriver, at han blev en del af mig og alligvel var selvstændig. Jeg oplevede så at det var i billede han viste mig, og vi førte ikke en samtale smiley


  • #8   28. dec 2011 Terp. Mit kan også være i billeder, men tror det for mig er nemmere at forstå hvis det er en talt samtale. smiley men det er vist også meget forskelligt for folk smiley og sålænge der er forståelse er det vel heller ikk så vigtigt smiley

  • #9   28. dec 2011 okay min farmors hund fortalte mig at den havde kræft og på baggrund af det blev hun undersøgt og havde faktisk brystkræft..
    En anden hoppe jeg arbejdede med som skulle slagtes fortalte mig at grunden til at hun stejler er fordi hun havde en løs forvredet hofte og efter genoptræning og gymnastiske øvelser var hun fin igen smiley

    Jeg kan godt forstå at det kan være svært for jer at forstå. Men se på det på den her måde. Atomer kan man heller ikk se, men de er der alligevel, lydbølger kan man ikk se, men de er der alligevel. smiley og hvis man ikke er trænet i at opfange andre bølger og vibrationer er det svært at forstå og tro på, men det samme er det jo også for en døv person at kunne høre. smiley hvis i er åbne over for det og finder en som kan guide jer så vil i måske blive overraskede. smiley men som jeg startede med at skrive så er det et ømt tema som nogen forstår og andre gør ikk smiley og det er der jo hellr ikk noget galt i smiley


  • #10   28. dec 2011 Miza: Kan egentlig godt følge dig smiley Men efter den oplvelse jeg havde med den hest er jeg kun til dels enig. det er stadig svært for mig at tro på 100%, men efter jeg oplevede at ''snakke'' med ham så ved jeg ikke helt hvad jeg skal tro smiley

    Jeg var nede i stalden den aften hvor jeg bestmte mig for at prøve det af, efter jeg havde trænet mig selv i at finde roen og se billederne. Jeg Spurgte ham hvor han ville have jeg kløede ham, og han viste mig en hånd der kløede på venstre side midt på halsen. Jeg har aldrig prøvet at det er dér en hest helst vil kløes, men jeg prøvede så, og han stod og nød det så meget, og gjorde det der med mulen når de vil klø igen. Automatisk havde jeg svært ved at tro på det, og prøvede derfor at klø ham alle mulige andre steder, men det syntes han ikke var rart. Jeg synes stadig det er en vild oplevelse, og har stadig lidt svært ved at tro på det smiley

    ^^Ja det var lige min oplevelse som jeg ville dele med jer smiley


  • #11   28. dec 2011 Miza:
    Jeg sad med lukkede øjne inde i løstdriften mens han gik lige udenfor på folden, så det tror jeg ikke smiley
    Men ja det har du ret i smiley


  • #12   29. dec 2011 Marie: Jeg vil så også gerne lige sige at desværre mange virkelig bare er "fuskere". altså ser potentialet i det og penge. Og jeg har ALDRIG nogen sinde fået nogle fremtidige tanker af et dyr. altså at den i fremtiden ønsker sådan eller sådan. det er meget mere noget der beskæftiger den lige nu. og også tit det med hvor de helst gerne vil kløes, eller at de har ondt et sted lige nu. eller at de gerne vil ud lige nu. osv osv. Men bare sådan at vi får det på det rene, så er det altså for længst modbevist at de har følelser xD haha. det ville være meget naivt at sige de ikk har, og som dyrlægestuderene er det noget vi går meget op i smiley MEN de kan IKKE tænke frem i fremtiden.. og det er det som man har bevist smiley

    nå men nu slut med det smiley vi skulle jo ikk køre det op smiley


Kommentér på:
anotherway? telepati, meditation mm.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce