{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Historie- Jeres mening :-) {{forumTopicSubject}}

Hey Piger.
Jeg håber på måske en gang imellem at skrive nogle historier på denne side. Jeg har derfor skrevet den første her- og det er en dagbog ved navn " Søs Martsbergs egen personlige dagbog". Jeg vil gerne bede om jeres mening og om det er noget i vil læse i ny og næ.

Her er første del: Og sorry hvis der er stave eller Mange kommafejl smiley

D. 11/3.
Kære dagbog.
Jeg fik dig i gave i dag fra min mor. Jeg har ikke fødselsdag, fik dig bare? Måske tror hun jeg trænger til noget at bruge min tid på?? Men det har jeg da også! Altså jeg bruger meget tid på at lave… altså.. INGENTING!! Så er det sagt, hver dag laver jeg ikke en skid(rent ud sagt!!)! Jeg gider ikke engang se fjernsyn. Hvad er der galt med mig?... Lektier gider jeg heller ikke lave. Det er kedeligt! Så vil jeg da meget hellere lave ingenting! Min lærer er ligeglade. Det har efterhånden stået på i flere år. Og min mor.. HAHA, hun er også ligeglad. Faktisk er hun ikke særlig meget mor(hvis man kan sige det sådan). Hun er aldrig hjemme, hun er altid hjemme hos hendes assistent. Hun siger de arbejder! Gud gør de ej!... Stakkels far. Jeg tror også han ved hvad de virkelig laver. Han drikker meget mere end han plejer. Nok lidt for meget egentlig. Men han bliver så hyggelig når han måske har fået liiiiidt for meget indenbords. Min lillebror aner ikke noget. Han har bare sin helt egen verden. Engang råbte han bare lige pludselig: ”Jeg æder dig gris”, midt under aftensmaden. Vi spiste ikke engang gris??? Jeg er måske den mest normale i vores familie!
Men hvad fanden. Altså jeg har levet med dette 14 år. Men jeg tror jeg vil gå i seng. Det er sent… Ses i morgen dagbog.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Historie- Jeres mening :-)
Kommentér på:
Historie- Jeres mening :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce