{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Tips/råd til billeder af nytårstræning?:) {{forumTopicSubject}}

Hej HG:).

På lørdag kommer min veninde og tager billeder af mig og ponyen i noget dressur, foldhygge osv smiley hun låner mit kamera.

Jeg vil spørge om jeg kan gøre noget ekstra ud af billederne?

Jeg har ikke nogle sæt til hesten endnu -.- eller jo, har et rødt sæt men det er ikke særlig pænt på billeder (typisk at man lige har bestilt nyt grønt RBH sæt og en lækker ny trense som ikke når at komme inden der skal tages billeder ;s)
Nå væk fra det.

Jeg har tænkt mig at tage noget pænt men VARMT tøj på og tage makeup på. Vi skal ride ude - vi har ridehus men når der skal tages billeder, rider vi ude(:

Nogle tips til at få bedre billeder? både med pyntning, indstillinger osv?
Det skulle blive fint vejr, ikke vildt meget sol men heller ikke regn og overskyet smiley jeg har et Nikon D5000 hvis det hjælper?dx

Forresten, hvordan kan vi "fange" min ponys opmærksomhed så han har ørene fremme og ser opmærksom ud?:)

Hvis vi vil tage portrætbilleder, hvor ville i så tage dem? der er jo ingen blomsterbuske eller træer for tiden ;S.

Håber i kan komme med idéer og tips!:).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips/råd til billeder af nytårstræning?:)
  • #1   29. dec 2011 "indianerbilleder" er ret seje!
    Kig på Andrea M. Dalsgaard (med Lille Lyn)
    hun har gjort det smiley

• #3   29. dec 2011 Portrætbillederne kan i tage ved den busk med grune efterårsblade, det har jeg lige gjordt smiley

• #4   29. dec 2011 Jeg ville måske bare strigle hesten rigtig godt selvfølgelig, også når Fænrik jo har en lidt tyk pandelok, så bare lade den være fri, så kan man nemlig får nogle rigtig søde og hyggelige billeder, men også flotte self. smiley
    Jeg ville måske bare tage et pænt tæppe på, også noget pænt varmt tøj (hvis det findes? :P) Og muligvis et pænt pandebånd? smiley Også ellers bare gøre hovedtøj og andet udstyr fuldstændig skinnende og flot! smiley
    Hvis der er et grantræ,eller en granbusk(?) et sted og tage billeder foran den smiley

Jeg syntes at du måske skulle prøve at få taget nogle billeder sammen med Fænrik, når du har løst hår? Både løst og i hestehale, da jeg har lagt mærke til at på dine billeder har du altid hestehale, så det ville måske være dejligt med lidt forandring? smiley Måske kunne du også tage nogle billeder hvor du har en sød hue på? smiley

Håber det kan bruges! smiley

//Nikoline C. smiley

• #5   29. dec 2011 Jeg har et problem: Min pony er lys og eeeelsker at rulle sig i mudder og lort så det bare sidder fast -.- han KAN ikke blive ren før til når vejret er til at give ham et langt bad smiley og dét får han til den tid!

Kan da godt tage løst hår, men hader mit hår dx + har ingen sød hue ;s

• #6   29. dec 2011 Nå, træls, træls, men man kan altid strigle så godt man kan! smiley Husk at strigle rigtig godt i hovedet også ;-D

Jeg synes ellers dit hår det ser ud til at være så pænt? smiley I hvert fald af hvad jeg kan se med din hestehale smiley

• #7   29. dec 2011 Ja ;S HELDIGVIS går han med dækken så det er kun halsen, hovedet, maven og benene der ligner noget der er løgn når han kommer ind fra fold dx

Tak (: det er bare så krøllet ;S

Tror du ikke jeg får håret smasket i ansigtet hvis jeg rider med løst hår?dx

• #8   29. dec 2011 Haha, ja det er jo der arbejdet ligger smiley

Krøller da utrolig pænt! smiley

Joe? Måske, men du kan prøve dig lidt frem? smiley Jeg rider altid med løst hår, men det er så også lidt kort på en måde? ;-P

• #9   29. dec 2011 Hehe ja dx

Mine er ikke, synes jeg ;S

Ja dte må jeg smiley
    Hvade også lidt tænkt på at få taget nogle portrætbilleder hvor jeg sidder på ham uden hjem - altså stillestående.
    Ikke noget jeg normalt ville gøre!

• #10   29. dec 2011 De fleste krøller er pæne, hvis man gerne vil have de er der! smiley Hvis man sørger for at det bliver ved med at være krøller osv. smiley

Ja, det kunne se meget charmerende ud! smiley
    Heller ikke noget jeg normalt ville gøre, men man bliver nødt til at vove sig ud hvor isen er tyndest hvis man vil finde den frosne blomst? smiley (et ordsprog jeg lige selv fandt på - tror jeg :-P)

• #11   29. dec 2011 Hehe ja, men jeg vil ikke have dem dx

Ja:)
    Nej netop, og ved godt at ingen hest er 100% sikker, men Fænrik er tæt på + jeg beholder sadlen og hovedtøjet på så HVIS nu han bliver bange for noget, kan jeg stoppe ham:).
    Sejt ordsprog smiley

• #12   29. dec 2011 Prøv at ville have dem på lørdag? xP

God idé smiley
    Men det kunne se meget godt ud! smiley

Ja ikke? smiley

• #13   29. dec 2011 Bare lige for at få det på plads - er det ikke et slags fotoshoot? smiley

• #14   29. dec 2011 Tjoeh det er det vel ?:P

• #16   31. dec 2011 Jeg har taget nogle på Alasho. Hvor jeg står ved ham fra jorden, med noget lidt pænere tøj og posere sammen med ham, kigger meget intens på ham, som f.eks kærlighed ved første blik you know :b
    Og fra ryggen uden hjelm og uden saddel og uden noget overhoved, han er unghest (vi var på en bane, dog glemte vi at lukke "ledet") han er ikke 100% sikker overhoved, men jeg kælede ham og han sagde INTET til det, og de blev meget gode syntes jeg smiley (Se evt. hans "profilbillede").

Altså hvis han var løbet var jeg bare hoppet af og kaldt på ham, men hvis det er ude i naturen kan jeg godt se at du skal have noget hovedtøj på eller lign smiley

• #17   31. dec 2011 Hold og lykke i øvrigt ;-)..

• #18   31. dec 2011 Det blev ikke til nogle billeder ;/ -.- fotografen brændte mig af i det øjeblik, jeg var på vej ud i stalden og ALT var klart..

I går va rjeg i stalden fra kl. 11:30 til 18 og brugte dagen derude på at strigle ponyen i 2 timer, give ham kartoffelmel på de pletter han havde, redede hans hale ud, klippede hans man og pudsede ALT det seletøj ejg skulle bruge i dag(sadel, trense, tøjler, stigremme, sporeremme og mine støvler) men for ingen verdens nytte..

• #19   5. jan 2012 Øv hvor ærgeligt at det ikke blev til noget, når nu du havde lagt så meget arbejde i det :o(

(",)

Kommentér på:
Tips/råd til billeder af nytårstræning?:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce