{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Puh, sikke en oplevelse. {{forumTopicSubject}}

Som kunne være gået grueligt galt, men endte godt.
Min veninde og jeg ville idag, bare lige skridte en tur, fordi begge vores heste havde sprunget igår. Vi rider hvor vi har redet flere gange før, og vores heste er rimelig afslappet. Lige pludselig stopper min venindes hest op (hun rider forrest), da den har fået øje på noget (vi kunne ikke se noget). Da hun så prikker til den vælger den så at hoppe ind på en mark, og Freddy med, og så hopper og danser den ellers bare, og min veninde ender med at blive smidt af og mister tøjlen, og så løber hendes hest ellers bare! Freddy vil jo selvføldig med, men jeg får ham holdt og han danser bare rundt om sig selv. Og min veninde får fat i ham, så jeg kan komme af. Heldigvis kommer der en bil, hvor føreren er så flink at samle min veninde op, så de kan køre efter hesten, hun har i mellemtiden ringet efter sin far, som køre afsted med hestetrailer. Men dette bliver der heldigvis ikk brug for da min venindes hest bare er løbet hjem til rideskolen, som ligger 3 km væk. Heldigvis er der ikk sket noget med hesten udover tæpperne hun havde på er flået i stykker, da de jo er røget ned og hesten har trådt på dem.
Men det jeg er mest stolt af er min hest, han tog det så cool, selvføldig var han oppe og køre over den anden hest løb væk, men slappede hurtig af da jeg begyndte at trække ham tilbage på rideskolen, Freddy og jeg har aldrig redet tur eller trukket en tur alene før, kun lige ned ad en grusvej og hjem igen. Og for 2½ smed han mig af, som gjorde mig hundeangst for ham, så indtil for 1½ år siden turde jeg mig ikke sætte mig op på ham, og kan stadig godt blive lidt angst, men var temmelig tryg idag, da jeg skulle trække ham de 3 km. SÅ skønt.
Men puh hvor kunne det være gået galt idag, heldigvis blev min veninde smidt af inde på en blød mark og ikk ude på vejen. Og hendes hest led ikk overlast. Og Freddy smed ikk mig af og løb med. Men er stadig lidt rystet og i chok. Der går nok lidt tid inden vi skal på tur igen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puh, sikke en oplevelse.
Kommentér på:
Puh, sikke en oplevelse.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce